8 شرکت تولید کننده لوله مانیسمان در ایران

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

لوله مانیسمان یکی از لوله های پرکاربرد در صنایع و مشاغل مختلف است. کیفیت لوله مانیسمان بسیار مهم است به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی 8 شرکت تولید کننده لوله مانیسمان در ایران می پردازیم که شما می توانید بالاترین کیفیت این نوع لوله را از این شرکت ها و کارخانه ها تهیه کنید. ما در شرکت مهدفولاد به ارائه ی بهترین کیفیت لوله مانیسمان از این 8 شرکت تولید کننده لوله مانیسمان می پردازیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

کارخانه کاوه ایرانیان

شرکت کاوه ایران فعالیت خود را در سال 1382 آغاز کرده است و لوله های مانیسمان خود را با به روز ترین تکنولوژی های موجود و  با کیفیت مطلوبی ارائه می کند. قیمت محصولات تولید این شرکت نسبت به کیفیت آن بسیار مطلوب و مقرون به صرفه می باشد.

کارخانه لوله و نورد اهواز

کارخانه لوله و نورد اهواز یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحدهای صنعتی در صنعت فولادسازی در ایران است. این کارخانه در شهر اهواز واقع شده و تحت مالکیت شرکت فولاد مبارکه اهواز می‌باشد. این کارخانه توانایی تولید انواع لوله‌های فولادی از جمله لوله‌های مانیسمان را دارا است.

این کارخانه، اولین کارهانه تولیدکننده لوله بدون درز در ایران و خاورمیانه می باشد و از به روز ترین فناوری های فولادی و بالاترین استاندارهای بین المللی برای تولید این محصول استفاده می کند. این کارخانه با استفاده از دستگاه‌های نورد مدرن، ابزارهای پرس، دستگاه‌های برش و تجهیزات مکمل دیگر، لوله‌های با استحکام بالا و دقت بالایی را تولید می‌کند.

کارخانه لوله مانیسمان گستر اسفراین

شرکت لوله گستر اسفراین در سال 1385 توانست در زمینه ی تولید لوله مانیسمان با ظرفیت 100 هزار تن به بهره برداری برسد. استفاده از لوله های تولیدی در این کارخانه در صنایع پتروشیمی و نفت بسیار رایج است.

کارخانه لوله مانیسمان ساوه

شرکت لوله مانیسمان ساوه در سال 1354 با ظرفیت تولید 50 هزار تن پروفیل و لوله در ایران شروع به کار کرد. ظرفیت این شرکت امروز در حدود 2 میلیون تن در سال است. محصولات تولیدی توسط این شرکت در صنایعی همچون خودروسازی، صنایع نفت، گاز و آب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

کارخانه گروه صنعتی سپاهان

این کارخانه بیش از نیم قرن است که در حال فعالیت در زمینه ی تولید قطعات فولادی می باشد و از سابقه ی بسیار درخشانی برخوردار است. این شرکت در تولید لوله مانیسمان از تمامی استاندارهای بین المللی پیروی می کند و محصولات تولیدی این کارخانه دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشند.

کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران

این کارخانه در سال 1342 فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات فولادی شروع کرده است و یکی از قدیمی ترین کارخانه های فولاد در ایران می باشد. لوله ی مانیسمان تولیدی توسط این شرکت به کشورهای کویت، چین، عراق، آلمان، امارات و سودان صادر می شود.

کارخانه لوله مانیسمان کیهان

شرکت لوله کیهان با ظرفیت 350 عزار تن در سال توانسته است تا نیاز بخش زیادی از بازار فولاد ایران را تامین کند. این شرکت فعالیت خود را در سال 1370 شروع کرده است و امروزه به تولید لوله مانیسمان با کیفیت مطابق با جدیدترین استاندارهای روز جهانی می پردازد.

کارخانه پروفیل فولادی اصفهان

این کارخانه که در بازار فولاد آن را به نام پروفیل سازی جباری نیز می شناسند دارای سابقه بیش از 40 سال در زمینه تولید محصولات فولادی است که به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لوله مانیسمان در ایران شناخته می شود.

خرید از شرکت های تولید کننده لوله مانیسمان در ایران

اکنون که با 8 کارخانه برتر تولید کننده لوله مانیسمان در ایران آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ خرید محصول موردنیاز خود از این کارخانه ها بپردازید. ما در شرکت مهدفولاد به ارائه ی باکیفیت ترین لوله مانیسمان تولید شده توسط کارخانه های گفته شده می پردازیم و شما می توانید پس از مراجعه به صفحه قیمت لوله مانیسمان در سایت ما و مشاهده قیمت انواع این محصول برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لوله مانیسمان با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت

سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.