لیست تولید کنندگان ورق گرم در کشور

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

لیست برترین تولید کنندگان ورق گرم در کشور

ورق گرم به نوعی از ورق‌های فولادی گفته می‌شوند که به روش نورد گرم تولید می‌شوند. ورق‌های گرم دارای انواع مختلفی از جمله ورق آلیاژی، ورق سیاه، ورق آجدار و ... هستند. از آنجایی که این ورق‌ها کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند، کارخانه‌های زیادی در ایران و خارج از کشور در حال تولید ورق‌های گرم فولادی هستند. ما در این مقاله از سایت مهدفولاد قصد داریم تا به ارائه لیست تولیدکنندگان ورق گرم در کشور برای شما عزیزان بپردازیم. شما می‌توانید پس از مطالعه این مطلب برای مشاهده قیمت ورق گرم از طریق منوی سایت اقدام کنید و سپس برای خرید با کارشناسان ما در مهدفولاد تماس بگیرید.

لیست برترین تولید کنندگان ورق گرم در کشور

همانطور که می‌دانید، کارخانه‌های زیادی در کشور در حال تولید ورق‌های گرم هستند و این کارخانه‌ها ورق‌های گرم را با ویژگی‌ها و کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا شما را با لیست تولید کنندگان ورق گرم در کشور آشنا کنیم تا در صورت نیاز به خرید ورق گرم، به سراغ باکیفیت‌ترین محصولات ورق گرم تولید شده در این کارخانه‌ها بروید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

  1. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

این کارخانه را می‌توان اولین و بهترین کارخانه در لیست تولید کنندگان ورق گرم در کشور دانست. مجموعه فولاد مبارکه در شهر اصفهان قرار دارد و به فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات فولادی از جمله ورق گرم می‌پردازد.

کارخانه فولاد مبارکه برای تولید محصولات با کیفیت از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند و ورق‌های گرم را بر اساس جدیدترین استانداردهای روز جهانی تولید می‌کند.

لیست تولید کنندگان ورق گرم در کشور

  1. کارخانه فولاد اکسین اهواز

کارخانه فولاد اکسین، یکی از مهمترین تولیدکنندگان فولاد و ورق گرم در ایران است. این کارخانه در شهر اهواز واقع شده و به تولید انواع محصولات فولادی از جمله ورق‌های گرم آلیاژی، سیاه و ... می‌پردازد. نکته قابل توجه درباره این کارخانه، تولید محصولات باکیفیت مطابق با استانداردهای جهانی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته در فرآیندهای تولید است.

  1. کارخانه فولاد کاویان اهواز

این کارخانه یکی دیگر از کارخانه‌های موجود در لیست تولیدکنندگان ورق گرم در کشور است که در استان خوزستان و شهر اهواز قرار دارد. این کارخانه از سال 1372 در حال فعالیت در صنعت فولاد است. این کارخانه با همکاری با سایر کارخانه‌های فولاد اهواز توانسته‌ است تا بخش زیادی از نیاز بازار ایران به تولید محصولات فولادی را تامین کند.

  1. کارخانه هفت الماس قزوین

شرکت صنایع هفت الماس قزوین از سال 1375 در حال فعالیت در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله ورق گرم در کشور است. ورق‌های تولید شده در این کارخانه جز بهترین و باکیفیت‌ترین ورق‌های تولید شده در ایران است.

  1. کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

اولین کارخانه تولیدکننده ورق گرم گالوانیزه در ایران، گارخانه فولاد امیرکبیر کار است. البته نام این کارخانه در شروع کار، فجر سپاهان بود. این کارخانه از سال 1374 در حال فعالیت در زمینه تولید انواع ورق گرم است و امروزه بخش زیادی از نیاز بازار ایران به ورق‌های گرم گالوانیزه را برطرف می‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره لیست تولید کنندگان ورق گرم در کشور پرداختیم و شما را با 5 مورد از بهترین کارخانه‌های تولید کننده ورق گرم در ایران آشنا کردیم. اکنون شما می‌توانید برای مشاهده قیمت انواع ورق گرم از جمله قیمت ورق آلیاژی، قیمت ورق سیاه، قیمت ورق آجدار، قیمت ورق A516، قیمت ورق ST52 و قیمت ورق A283 از طریق منوی سایت اقدام کنید و برای خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

قیمت روز ورق گرم

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چگونه می‌توانم ورق گرم مورد نظر خود را سفارش دهم؟

شما می‌توانید به وسیله تماس با شماره: ۱۸۳۶ از تهران و شماره: ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 200 از شهرستان نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

قیمت به‌روز ورق گرم چقدر است؟

قیمت ورق گرم بر اساس کارخانه تولیدکننده متفاوت است. شما می‌توانید جدیدترین لیست قیمت ورق گرم را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در کمترین زمان از قیمت روز محصولات مطلع شوید: 62999080-021 داخلی 200

شرکت مهدفولاد ورق گرم را از چه کارخانه‌هایی تامین می‌کند؟

مهدفولاد ورق گرم را از کارخانه‌های فولاد مبارکه، اکسین اهواز، خرم آباد، قطعات، ترک، گیلان، نوردی و کاویان تامین می‌کند.