مهد فولاد

قیمت لوله داربست 14 کیلویی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

قیمت لوله داربست 14 کیلویی

با توجه به کاربرد بسیار بالای لوله‌های داربستی در صنعت ساختمان‌سازی، اطلاع از قیمت این محصول به ویژه قیمت لوله داربست 14 کیلویی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم در ابتدا به معرفی این محصول برای شما عزیزان بپردازیم و سپس شما را با قیمت لوله داربستی آشنا کنیم تا بتوانید خریدی مطمئن و به‌صرفه داشته باشید.

آشنایی با لوله داربست 14 کیلویی

لوله داربست نوعی لوله‌ی فلزی است که معمولاً برای ساخت سازه‌های مختلف در ساخت و ساز و پشتیبانی موقت و دسترسی کارگران در ارتفاعات استفاده می‌شود. این لوله به طور معمول از فولاد و در طول‌ها و قطرهای مختلف تولید می‌شود. وزن این لوله‌ها بسته به ابعاد و ضخامت مواد می‌تواند متفاوت باشد. لوله‌های داربست 14 کیلویی نشان دهنده لوله‌های داربست با وزن تقریبی 14 کیلوگرم هستند. این‌لوله‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وزن سبکی داشته باشند؛ اما با این وجود از استحکام مناسب و قابلیت حمل و مونتاژ آسان بهره‌مند شوند.

کاربرد لوله‌های داربستی 14 کیلوگرمی

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، لوله داربست 14 کیلویی یک نوع لوله فلزی است که در صنعت ساختمان و سازه‌های فلزی استفاده می‌شود. این نوع داربست به علت خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در برخی از کاربردهای مشخص بسیار مفید است. از جمله مهم‌ترین کاربردهای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت سازه‌های فلزی
  2. صنایع خودروسازی
  3. سازه‌های دریایی

عوامل موثر بر قیمت لوله داربست 14 کیلویی

عوامل موثر بر قیمت لوله داربست 14 کیلویی

قیمت لوله‌های داربست 14 کیلویی ممکن است توسط تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف تعیین شود و تحت تأثیر عوامل متعددی نظیر کشور، شرکت تولیدکننده، مواد اولیه، نوع روکش و شرایط بازار قرار بگیرد. بنابراین، برای به‌دست آوردن قیمت دقیق و جدید لوله داربست 14 کیلویی، بهتر است با فروشندگان و تامین‌کنندگان محلی یا صنعتی در منطقه‌ی خود تماس بگیرید و یا از طریق منوی سایت به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید. اما چه عواملی بر قیمت لوله داربست 14 کیلویی تاثیرگذار هستند؟

قیمت این لوله‌ها ممکن است توسط تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف تعیین شود و تحت تأثیر عوامل متعددی نظیر کشور، شرکت تولیدکننده، مواد اولیه، نوع روکش و شرایط بازار قرار بگیرد. بنابراین، برای به‌دست آوردن قیمت دقیق و جدید لوله داربست 14 کیلویی، بهتر است با فروشندگان و تامین‌کنندگان محلی یا صنعتی در منطقه‌ی خود تماس بگیرید و یا از طریق منوی سایت به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید.

اما چه عواملی بر قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند؟

  • نرخ ارز
  • نرخ تورم
  • نوسانات بازار
  • هزینه‌های تولید
  • قیمت مواد اولیه
  • برند و کارخانه تولیدکننده
  • میزان عرضه و تقاضای بازار

خرید لوله داربست 14 کیلویی از مهدفولاد

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره لوله‌های داربست ۱۴ کیلویی برای شما عزیزان پرداختیم. شرکت مهدفولاد به ارائه این لوله‌ها با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن  می‌پردازد و تمامی لوله‌های داربستی را بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا ارائه می‌کند. به همین دلیل شما می‌توانید برای خرید و مشاهده قیمت لوله داربست 14 کیلویی به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم، با کارشناسان ما در مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله داربست

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.