کارخانه ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

کارخانه ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان

کارخانه ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان؛ یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین کارخانجات فولاد در ایران است که به تولید ورق گالوانیزه باکیفیت و بر اساس استانداردهای جهانی می‌پردازد. ورق‌های فولادی تولید شده در کارخانه ورق گالوانیزه کاشان بخش عظیمی از نیاز داخلی به ورق فولادی را تامین می‌کنند و حتی به سایر کشورها نیز صادر می‌شوند.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این کارخانه بزرگ فولاد و محصولات تولید شده در آن آشنا کنیم؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان

کارخانه امیرکبیر شهر کاشان در سال 1374 تاسیس شد و پس از گذشت 5 سال در سال 1379 به بهره‌برداری رسید. این کارخانه در ابتدا با نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان شروع به فعالیت کرد؛ اما پس از مدتی نام آن به کارخانه امیرکبیر تغییر کرد.

مساحت این کارخانه در حدود 72 هتکار است و با فاصله 14 کیلومتری از شهر کاشان در استان اصفهان واقع شده است. این کارخانه به صورت سالانه در حدود 540 هزار تن محصول فولادی تولید می‌کند که از این میزان 140 هزار تن آن را محصولات ورق فولادی گالوانیزه در بر می‌گیرد.

این کارخانه در فاصله 600 متری تا ریل راه‌آهن و 1800 متری تا جاده ترانزیتی قرار دارد و در مرکز ایران واقع شده است. به همین دلیل شرایط دسترسی آسانی را به نقاط مختلف فراهم می‌کند.

خطوط تولید کارخانه ورق گالوانیزه کاشان

این کارخانه به عنوان یکی از اولین و بزرگترین کارخانه‌های تولید ورق گالوانیزه در ایران دارای خطوط تولید مختلفی است از جمله موارد زیر است:

  1. خط تولید اسیدشویی
  2. خط تولید آنیل
  3. خط تولید نورد سرد رفت و برگشتی
  4. خط برش عرضی و فرم‌دهی ورق
  5. خط تولید گالوانیزه گرم مداوم

کارخانه ورق گالوانیزه کاشان

مشخصات ورق گالوانیزه تولید شده در این کارخانه

ورق‌های گالوانیزه تولید شده در کارخانه ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بر اساس استانداردهای مشخصی تولید می‌شوند. این ورق‌ها به طور معمول دارای ضخامت بین 0.25 تا 1.25 میلی‌متری هستند و می‌توانند در عرض 600 میلی‌متر تا 1250 میلی‌متر تولید شوند.

پوشش کروماته این ورق که از آن در برابر رطوبت، زنگ زدگی و نیز شوره سفید محافظت می‌کند در حدود 15 الی 20 میلی‌گرم بر متر مربع در دو سمت ورق است.

این محصول در سه قالب کلاف، ورق مسطح و ورق فرم دار سینوسی و ذوزنقه‌ای در این کارخانه تولید و به فروش می‌رسد.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره کارخانه ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان پرداختیم و شما را با این کارخانه، سال تاسیس، میزان تولیدات، خطوط تولید و دیگر مزایای آن آشنا کردیم. اکنون می‌دانیم که ورق‌های فولادی گالوانیزه تولید شده در این کارخانه در دسته بهترین ورق‌های موجود در ایران قرار دارند.

شما می‌توانید برای خرید محصولات این کارخانه به صورت مستقیم از منوی سایت ما اقدام کرده و به مشاهده قیمت محصول موردنظر خود بپردازید. همچنین می‌توانید با تماس با کارشناسان ما، از مشاوره رایگان خرید محصولات و ورق‌های فولادی در مهدفولاد بهره‌مند شوید.

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت