وزن ورق گالوانیزه 2 میل

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

محاسبه وزن ورق گالوانیزه 2 میل

محاسبه وزن ورق گالوانیزه 2 میل از اهمیت بالایی برای خریداران برخوردار است. این ورق‌ها از محصولات پرفروش بازار ورق فولادی هستند. ما در این مقاله از سایت مهدفولاد قصد داریم به بررسی قیمت و جدول وزن ورق گالوانیزه 2 میل برای شما عزیزان بپردازیم. پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شما می‌توانید پس از مشاهده قیمت این محصول از صفحه مربوطه در منوی سایت، به خرید ورق گالوانیزه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بپردازید.

ورق گالوانیزه 2 میل چیست؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که ورق گالوانیزه 2 میل به چه معناست و عبارت 2 میل به چه ویژگی در ورق‌های گالوانیزه اشاره دارد. ورق گالوانیزه فولادی 2 میل به ورق‌های گالوانیزه شده‌ای گفته می‌شود که دارای ضخامت 2 میلی‌متری هستند. این ورق‌ها می‌توانند با ضخامت گفته شده در طول و عرض‌های متفاوتی تولید شوند و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

محاسبه وزن ورق گالوانیزه 2 میل

وزن ورق‌های فولادی در قیمت آن‌ها تاثیرگذار است؛ زیرا هر چه یک ورق دارای وزن بیشتری باشد، از فولاد بیشتری در تولید آن استفاده شده است. شما برای اطلاع از وزن دقیق ورق گالوانیزه 2 میلی‌متری می‌توانید از 4 روش مختلف استفاده کنید:

  1. جدول وزنی
  2. جدول اشتال
  3. محاسبه به وسیله فرمول
  4. محاسبه‌گرهای آنلاین

دقیق‌ترین روش از بین روش‌های فوق، استفاده از جدول اشتال است؛ اما از آنجایی که این جدول بسته به استاندارد ورق متفاوت است، ممکن است نتوانید به جدول اشتال مطابق با استاندارد موردنظر دست پیدا کنید. همچنین در برخی موارد ممکن است جدول وزنی بر اساس ابعاد موردنظر شما در دسترس نباشد، به همین دلیل ما به سراغ محاسبه وزن ورق گالوانیزه 2 میل به وسیله فرمول‌های موجود می‌رویم. در ادامه با ما همراه باشید تا وزن دقیق این محصولات را محاسبه کنیم.

وزن ورق گالوانیزه 2 میل

وزن ورق گالوانیزه با ضخامت 2 میلی‌متر

همانطور که می‌دانید، وزن ورق‌های فولادی گالوانیزه بسته به ابعاد و ضخامت متفاوت است. این موضوع را می‌توان با توجه به فرمول محاسبه وزن این ورق‌ها نیز مشاهده کرد:

وزن ورق گالوانیزه (kg) = طول ورق (m) * عرض ورق (m) * ضخامت ورق (mm) * 7.86

وزن این ورق‌ها علاوه بر ضخامت، به طول و عرض آن نیز وابسته است. با توجه به ضخامت 2 میلی‌متری در این نوع ورق‌ها، شما می‌توانید از فرمول زیر برای محاسبه وزن ورق گالوانیزه 2 میل استفاده کنید.

وزن ورق گالوانیزه 2 میل (kg) = طول ورق (m) * عرض ورق (m) * 15.72

این ورق‌های 2 میل معمولا از پرکاربردترین ورق‌های گالوانیزه موجود در بازار و صنعت هستند و در ابعاد 1 در 2 و نیز 1.25 در 2.5 به وفور تولید می‌شوند. وزن این ورق‌ها با ابعاد گفته شده به ترتیب 31.44 و 49.13 کیلوگرم است.

قیمت ورق گالوانیزه 2 میل

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره وزن ورق گالوانیزه 2 میل، راه‌های مشاهده و نیز فرمول محاسبه آن پرداختیم. اکنون شما می‌توانید با در دست داشتن طول و عرض هر نوع ورق گالوانیزه با ضخامت 2 میلی‌متر، وزن آن را محاسبه کنید و سپس پس از مشاهده قیمت آن از طریق سایت ما، برای خرید این محصول با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید.

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت