وزن ورق کرکره ای گالوانیزه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

وزن ورق کرکره ای گالوانیزه

افراد از قدیم الایام، برای این‌که بتوانند آب باران را هدایت کنند، از سقف‌های شیب‌دار استفاده می‌کردند. امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی این سقف‌ها به شیروانی تبدیل شده و در انواع گوناگون تولید می‌شوند. وزن ورق کرکره ای گالوانیزه با توجه به این‌که مدل‌های گوناگونی از این نوع ورق‌ها در ابعاد مختلف در دسترس هستند، متفاوت است. در نوشتۀ امروز از وب سایت مهد فولاد قصد داریم به بررسی وزن ورق سینوسی گالوانیزه و ابعاد گوناگون آن بپردازیم. بنابراین اگر می‌خواهید با انواع این دسته‌ از ورق‌ها آشنا شده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت ورق کرکره ای گالوانیزه وارد منوی دسته‌بندی محصولات شده و قیمت ورق گالوانیزه مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

ورق کرکره ای گالوانیزه چیست؟

ورق سینوسی گالوانیزه شکل خاصی از ورق‌های گالوانیزه است، که برای تولید ‌سقف‌های شیروانی به کار می‌رود. این دسته از ورق‌های فلزی پوششی از جنس گالوانیزه و روی دارند، تا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم باشند. ورق کرکره ای گالوانیزه در بخش‌های گوناگونی مانند ساخت لوله‌های آب و لوازم آشپزخانه کاربرد دارد.

با پیشرفت صنایع و تکنولوژی این ورق‌ها کم‌کم شکل تازه‌ای به خود گرفته و به صورت کرکره‌های رنگی نیز در بازار توزیع می‌شوند؛ و به‌طبع وزن ورق کرکره ای گالوانیزه نیز تنوع زیادی دارد. شما می‌توانید با به‌کارگیری ورق کرکره ای گالوانیزه رنگی زیبایی نمای ساختمان خود را افزایش دهید. اگر قصد دارید از وزن ورق سینوسی گالوانیزه مطلع شوید همچنان با ما همراه باشید.

وزن ورق کرکره ای گالوانیزه (وزن ورق سینوسی گالوانیزه)

وزن ورق کرکره ای گالوانیزه

این دسته از ورق‌ها معمولاً وزنی مشابه وزن ورق گالوانیزه معمولی را دارند و چگالی آن‌ها نیز یکسان است. اما قیمت ورق کرکره ای گالوانیزه نسبت به ورق معمولی بیشتر است؛ زیرا لازم است هزینۀ فرایند خم کردن این ورق‌ها را نیز بپردازید. برای آشنایی بیشتر با وزن ورق سینوسی گالوانیزه ، وزن چند نمونه از پرکاربردترین ورق های کرکره ای را در جدول زیر برای شما قرار داده‌ایم:

وزن ورق سینوسی گالوانیزه (تقریبی)

ابعاد ورق کرکره ای گالوانیزه

وزن ورق کرکره ای گالوانیزه (تقریبی)

ابعاد ورق سینوسی گالوانیزه

5 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 125 و طول 1 متر

4 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 100 و طول 1 متر

10 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 125 و طول 2 متر

8 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 100 و طول 2 متر

15 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 125 و طول 3 متر

12 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 100 و طول 3 متر

20 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 125 و طول 4 متر

16 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 100 و طول 4 متر

25 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 125 و طول 5 متر

20 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 100 و طول 5 متر

30 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 125 و طول 6 متر

24 کیلوگرم

ورق 0/5 میل کرکره ای

عرض 100 و طول 6 متر

آشنایی با بهترین ورق کرکره ای گالوانیزه

پس از بررسی وزن ورق کرکره ای گالوانیزه ، اکنون نوبت به معرفی برخی از محبوب‌ترین ورق‌ها می‌رسد. با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت، می‌توان ورق سینوسی گالوانیزه را به ترتیب زیر رتبه‌بندی کرد:

  1. ورق کرکره ای گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان
  2. ورق سینوسی گالوانیزه فجر کاشان
  3. ورق کرکره ای گالوانیزه شهر کرد
  4. ورق سینوسی گالوانیزه تاراز چهارمحال و بختیاری
  5. ورق کرکره ای گالوانیزه هفت الماس قزوین
  6. ورق سینوسی گالوانیزه اشتهارد
  7. ورق کرکره ای گالوانیزه روی‌اندود ساوه

قیمت ورق کرکره ای گالوانیزه

در نوشتۀ امروز از وب سایت مهد فولاد به آشنایی با وزن ورق کرکره ای گالوانیزه پرداختیم و جدول وزن ورق سینوسی گالوانیزه را با شما به اشتراک گذاشتیم شما می‌توانید با مطالعه دقیق محتوای امروز ما پاسخ پرسش‌های خود را در زمینۀ ابعاد و ویژگی‌های ورق های گالوانیزه به‌دست آورید. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت ورق کرکره ای گالوانیزه و نیز خرید ورق سینوسی گالوانیزه وارد منوی دسته محصولات سایت ما شوید و با ورود به بخش ورق‌ها فرایند خرید اینترنتی خود را تکمیل کنید.

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت