ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر چه‌قدر است؟

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر

همان‌طور که می‌دانید ورق گالوانیزه کاربردهای مهمی در صنایع گوناگون دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن را می‌توان استفاده در ساخت کانال کولر در نظر گرفت. بنابراین، بدیهی است که ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید این دسته از ورق‌ها است. این دسته از ورق‌های فولادی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر موقعیت‌های آب‌وهوایی نامناسب دارند، بسیاری از صنعت‌ها به کار گرفته می‌شوند.

در نوشتۀ امروز از وب سایت مهد فولاد قصد داریم به آشنایی با ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر بپردازیم و شما را با این کاربرد منحصربه‌فرد گالوانیزه آشنا سازیم. همچنین اگر قصد دارید از قیمت ورق گالوانیزه مورد نیاز خود اطلاع یابید و سپس اقدام به خرید آن نمایید، می‌توانید از طریق منوی آهن آلات سایت ما وارد بخش مورد نظر شوید.

فرایند تولید ورق گالوانیزه کانال کولر

مراحل تولید ورق گالوانیزه کانال کولر به این صورت است که ابتدا تمام سطح ورق سرد را چربی‌زدایی کرده، سپس آن را خشک می‌کنند. پس از آن ورق را به درون حمام مذابی از قلع و روی می‌اندازند. این فرایند موجب می‌شود که ورق گالوانیزه در شرایط نامناسب آب‌وهوایی بسیار مقاوم عمل کند و دچار زدگی و خوردگی نگردد. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل کاربرد روزافزون ورق‌های گالوانیزه به شمار می‌رود.

ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر

اگر برای شما نیز این پرسش مطرح شده است که برای کانال کولر خود از چه ابعادی باید استفاده کنیم؟ پیشنهاد می‌کنیم محتوای امروز ما را تا انتها بخوانید.

ورق گالوانیزه مناسب برای کانال‌های کولر ابعاد متفاوتی دارد، اما اندازۀ استاندارد آن در عرض‌های ۱ و یا ۱.۲۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موضوع بیشتر به این مسأله بستگی دارد که از چه نوع ورقی برای ساخت کانال کولر استفاده می‌شود.

این امر دربارۀ ضخامت ورق گالوانیزه نیز صادق است؛ اما استاندارد ضخامت ورق گالوانیزه برای کانال کولر از 0/5 میلی‌متر تا 1 الی 1/5 میلی‌متر متغیر است.

عرض ورق گالوانیزه کانال کولر

در ادامۀ مطلب ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر ، لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که عرض‌های ۱۰۰ الی ۱۲۵ جزء پرکاربردترین عرض‌هایی هستند که در تولید ورق‌های گالوانیزه به کار می‌روند. هنگامی که قصد خرید ورق گالوانیزه کانال کولر را دارید لازم است به ابعاد آن توجه زیادی داشته باشید؛ زیرا اندازۀ این ورق‌ها با توجه به کاربردی که دارند تغییر می‌کند؛ یعنی عرضی که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد در ساختمان‌سازی هیچ کاربردی ندارد!

ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر

طول ورق گالوانیزه کانال کولر

برای آن‌که بتوانید طول مورد نیاز برای هر رول از ورق های گالوانیزه را برحسب میلی‌متر محاسبه کنید، لازم است گزینه‌های متفاوتی را در نظر بگیرید. مواردی مانند عرض ورق گالوانیزه، وزن ورق گالوانیزه، ضخامت ورق گالوانیزه و چگالی آن می‌توانند تأثیر زیادی بر طول مناسب برای ورق داشته باشند. شما می‌توانید برای تصمیم‌گیری دقیق‌تر، هنگام خرید ورق گالوانیزه مورد نیاز خود از سایت مهد فولاد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

در نوشتۀ امروز از وب سایت مهد فولاد به معرفی ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر پرداختیم و شما را با اندازه‌های گوناگون آن آشنا ساختیم. اگر قصد دارید از قیمت این دسته از ورق‌ها اطلاع یابید، لازم است مواردی را مدنظر قرار دهید.

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر به عوامل گوناگونی بستگی دارد. یکی از این عوامل نوسانات بازار است. به این معنا که اگر موجودی محصولی کاهش یابد، قیمت آن به‌شدت افزایش خواهد یافت؛ که این موضوع دربارۀ تولیدات آهن آلات نیز صدق می‌کند. از دیگر عوامل می‌توان به نوسانات ارز خارجی در کشور اشاره کرد تغییرات بازار بورس و قیمت دلار تأثیر قابل توجهی روی قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر می‌گذارند.

اکنون که با ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر آشنا شدید، اگر قصد دارید از قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر اطلاع یابید، تنها کافی‌ست از منوی بالای سایت ما وارد دسته آهن آلات شده و پس از ورود به بخش ورق گالوانیزه، علاوه بر اطلاع از قیمت این دسته از ورق‌های فولادی خرید اینترنتی آسان و منحصربه‌فردی را تجربه نمایید.

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت