ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه یکی از انواع ورق گالوانیزه است که در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شود. این ورق با بالاترین کیفیت و بر اساس جدیدترین استانداردهای روز اروپا تولید می‌شود و به همین دلیل جز بهترین و پرفروش‌ترین ورق‌های فولادی گالوانیزه شده در ایران است. ما در این مقاله از سایت مهدفولاد قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها، مشخصات، مزایا، کاربرد و قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه برای شما عزیزان بپردازیم. پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه چیست؟

ورق گالوانیزه شرکت فولاد مبارکه یکی از انواع ورق‌های فولادی است که طی فرآیندی به نام گالوانیزاسیون در کارخانه به وسیله لایه‌ای از فلز روی پوشش داده می‌شود. این ورق دارای ویژگی‌ها و خواص بی‌نظیری مانند مقاومت به خوردگی و زنگ‌زدگی است و به همین دلیل در کاربردهای بسیاری استفاده می‌شود.

ورق فولادی گالوانیزه تولید شده در این کارخانه در فرآیند گالوانیزاسیون به وسیله سه لایه (لایه روی، لایه کروماته و لایه روغن) پوشش داده شده و محافظت می‌شود. همچنین در این کارخانه از کلاف سرد خام به عنوان مواد اولیه برای تولید ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌شود.

معرفی شرکت فولاد مبارکه

شرکت یا کارخانه فولاد مبارکه یکی از برترین کارخانجات فولاد در ایران است که از دی ماه سال 1371 در حال فعالیت در صنعت فولاد می‌باشد. این کارخانه در استان اصفهان و با فاصله 75 کیلومتر از شهر اصفهان واقع شده است.

این کارخانه با تولید محصولات فولادی از جمله ورق گالوانیزه فولاد مبارکه، به تامین نیاز بسیار از صنایع بزرگ کشور از جمله صنعت لوله و پروفیل، نفت، گاز، پتروشیمی، خودروسازی، لوازم خانگی، صنعت غذایی و دارویی، کشتی‌سازی، سازه‌های دریایی و ... می‌پردازد.

این کارخانه نه تنها به تامین نیاز داخلی کشور می‌پردازد؛ بلکه بخش زیادی از نیاز بازار جهانی را نیز تامین می‌کند و محصولات خود را به بیش از 38 کشور جهان صادر می‌کند.

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

مشخصات و استانداردهای ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه به دلیل ویژگی‌ها و ابعاد مختلف متفاوت است. این ورق‌ها به طور معمول دارای ضخامت بین 0.25 الی 2 میلی‌متر و عرض بین 750 تا 1510 میلی‌متر هستند. این ورق‌ها بر اساس استانداردهای مختلفی در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شوند که در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

  • ASTM
  • EN 10142/01
  • EN 10142/91
  • JIS G3302

استانداردهای تجاری:

  • A526(90)
  • SGCC
  • FEPO2G
  • DX51D

استانداردهای کششي:

  • SGCD
  • FEPO3G
  • DX52D
  • A528(90)

با توجه به استانداردهاي گفته شده، ورق گالوانيزه فولاد مبارکه از ویژگی‌هایی مانند استحکام بالا، ظاهر زیبا، انعطاف‌پذیری مناسب، خواص شیمیایی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و خوردگی و ... برخوردار است. همین موضوع سبب شده است تا این محصول جز پرفروش‌ترین ورق‌های گالوانیزه موجود در بازار باشد.

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد و به طور دائم در حال تغییر و نوسان است. به همین دلیل شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این محصول به صفحه مربوطه از منوی سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده قیمت، در صورت نیاز محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت و بر اساس جدیدترین استانداردهای روز اروپا از سایت مهدفولاد خریداری کنید.

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت