فروش لوله مانیسمان گوشتدار

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

فروش لوله مانیسمان گوشتدار

با توجه به کاربرد گسترده لوله مانیسمان گوشتدار، فروش لوله مانیسمان گوشتدار در شرکت‌های بسیار زیادی انجام می‌شود. این لوله با داشتن مشخصات و ویژگی‌های خاص در کاربردهای مختلفی در صنعت استفاده می‌شود که ما قصد داریم در این مقاله به آن‌ها بپردازیم و شما را از قیمت لوله مانیسمان گوشتدار مطلع کنیم. اما بهتر است پیش از آن کمی بیشتر درباره این نوع لوله بدون درز بدانید. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید!

آشنایی با لوله مانیسمان گوشتدار

لوله مانیسمان گوشتدار نوعی لوله صنعتی بدون درز است که دیواره‌ای بسیار ضخیم و محکم دارد. این لوله که جز خانواده لوله‌های مانیسمان بدون درز محسوب می‌شود در مصارف و کاربردهای صنعتی متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید این لوله بر اساس کاربرد به وسیله آلیاژهای مختلفی انجام می‌شود.

لوله‌های مانیسمان گوشتدار در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و سبب تولید آسان‌تر بسیاری از قطعات صنعتی شده‌اند. این لوله‌ها به عنوان یک قطعه مهم در صنایع نفت و گاز، نیروگاه‌ها، پتروشیمی و ساخت و ساز استفاده می‌شوند.

مشخصات فنی لوله مانیسمان گوشتدار

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، اولین مشخصه این لوله‌ها بدون‌درز بودن آن‌ها است. سایز این لوله‌ها به طور معمول بین 3.8 تا 24 اینچ است. البته امکان تولید این لوله‌ها در سایزهای بزرگ‌تر نیز بنا به نیاز صنعتگران وجود دارد.

سایزبندی این لوله‌ها در بازار بر اساس اندازه قطر خارجی و داخلی آن‌ها انجام می‌شوند و در ابعاد مختلفی به فروش می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. لوله مانیسمان گوشتدار 49 به 89
  2. لوله مانیسمان گوشتدار 93 به 133
  3. لوله مانیسمان گوشتدار 60 به 120
  4. لوله مانیسمان گوشتدار 70 به 140
  5. لوله مانیسمان گوشتدار 20 به 30
  6. لوله مانیسمان گوشتدار 20 به 40
  7. لوله مانیسمان گوشتدار 80 به 140

خرید لوله گوشتدار مانیسمان

آلیاژهای مورد استفاده در تولید لوله گوشتدار بدون‌درز

برای تولید لوله‌های مانیسمان گوشتدار از آلیاژهای متنوعی استفاده می‌شود که ویژگی‌های مورد نیاز این نوع لوله‌ها را دارا باشند. به طور کلی، آلیاژهای مورد استفاده در تولید لوله گوشتدار بدون درز عبارتند از:

  • فولاد کربن (Carbon Steel): فولاد کربن آلیاژی است که حاوی کربن به میزان قابل توجهی است. این آلیاژ برای تولید لوله‌های گوشتدار بدون درز با استحکام و سختی مناسب استفاده می‌شود.
  • فولاد آلیاژی (Alloy Steel): فولاد آلیاژی حاوی عناصر غیرآهنی مانند کروم، مولیبدن، وانادیوم و نیکل است. این آلیاژها خواص مکانیکی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و حرارت را دارا هستند که در برخی از شرایط سخت محیطی استفاده می‌شوند.
  • فولاد استنلس استیل (Stainless Steel): فولاد استنلس استیل آلیاژی است که حاوی کروم به میزان حداقل 10.5 درصد است. این آلیاژ به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و تأثیرات شیمیایی، به عنوان ماده اولیه در تولید لوله‌های گوشتدار بدون درز استفاده می‌شود.
  • آلیاژهای نیکل (Nickel Alloys): آلیاژهای نیکل شامل نیکل و عناصر دیگری مانند کروم، مولیبدن، روی، مس و تیتانیوم هستند. این آلیاژها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی بسیار پرکابرد هستند.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره لوله مانیسمان گوشتدار، مشخصات، ویژگی‌ها و نیز انواع مختلف آلیاژهای به کار رفته در تولید این محصول پرداختیم. شما می‌توانید برای خرید این محصول به مراکز فروش لوله مانیسمان گوشتدار مراجعه کنید. ما در مهدفولاد به ارائه انواع لوله مانیسمان برای شما عزیزان می‌پردازیم و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما به مشاهده مشخصات و قیمت لوله‌های مانیسمان ارائه شده در مهدفولاد بپردازید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.