ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟

ورق‌های رنگی یکی از انواع ورق‌های فولادی پرکابرد در صنایع مختلف هستند. اما ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟ یکی از مهم‌ترین انواع ورق‌های رنگی، ورق رنگی طرح سفال پالرمو است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع این ورق‌ها در صنعت شناخته می‌شود. ورق طرح سفال پالرمو دارای مزایا و ویژگی‌هایی است که سبب کاربرد هر چه بیشتر این ورق شده است.

ما در این مقاله قصد داریم تا به سوال ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست پاسخ داده و به ویژگی‌ها و مزایای این نوع ورق‌ها بپردازیم. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله برای مشاهده قیمت ورق رنگی طرح سفال پالرمو به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول با کارشناسان ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید.

آشنایی با ورق رنگی طرح سفال پالرمو

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟ این ورق یکی از انواع ورق‌های رنگی است که فرمینگ و طراحی خاصی بر روی آن انجام شده است و در ابعاد خاصی برش داده می‌شوند. این ورق‌ها در سقف‌های شیروانی خانه‌ها و ویلاها کاربرد بسیار زیادی دارند. 

یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین فرمینگ‌های ورق‌های شیروانی، سفال پالرمو است. طرح روی این ورق جلوه‌ی زیبایی به سقف خانه‌ی شما می‌دهد و کاربرد بالای این ورق می‌تواند به تنهایی مهر تاییدی بر این موضوع باشد. ورق‌های طرح سفال پالرمو شبیه به تایل سفال سنتی هستند و سبب زیبایی دوچندان ساختمان‌ها می‌شوند. این ورق‌ در بیش از 10 رنگ متفاوت و متنوع در بازار به فروش می‌رسد و شما می‌توانید بنا به نمای ساختمان خود به خرید هر یک از این ورق‌های پالرمو طرح سفال بپردازید.

مزایای ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟

ورق طرح سفال پالرمو در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این موضوع ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده این نوع ورق شیروانی طرح سفال است. از جمله مهم‌ترین مزایای ورق رنگی طرح سفال پالرمو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقاومت بالای ورق با توجه به جنس، متریال و روش تولید آن
  2. ماندگاری و طول عمر بالای ورق پالرمو
  3. قیمت پایین ورق طرح سفال پالرمو در مقایسه با سایر ورق‌ها
  4. رنگ غیرقابل تغییر و کوره‌ای
  5. نگهداری و تعمیر آسان
  6. سرعت نصب و اجرای بالای ورق پالرمو
  7. وزن پایین و ضد زلزله بودن
  8. تنوع رنگ بالا ورق پالرمو

مزایای ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟

کاربرد ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست؟

اکنون که به سوال ورق رنگی طرح سوال پالرمو چیست پاسخ دادیم و مزایای این محصول را بیان کردیم، وقت آن است تا به سراغ بررسی کاربرد ورق رنگی در صنایع مختلف برویم. از مهم‌ترین کاربردهای این ورق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده به عنوان سایه‌بان در پارکینگ‌ها و ورزشگاه‌ها
  • پوشش سقف شیروانی خانه‌ها و ویلاها
  • استفاده برای سردر خانه‌ها و منازل
  • استفاده برای ساخت آلاچیق
  • مناسب برای عایق‌کاری

ابعاد و مشخصات فنی ورق رنگی طرح سفال پالرمو

اکنون که به طور کامل با ورق رنگی پالرمو آشنا شدید، بهتر است کمی هم درباره ابعاد و مشخصات فنی این محصول بدانیم. ورق‌های پالرمو در ضخامت 0.16 میلی‌متر تا 0.70 میلی‌متر و در عرض 100 و 125 سانتی‌متری تولید و در بازار عرضه می‌شوند. البته این ورق‌ها به طور عمده در ضخامت 0.5 میلی‌متر و عرض 125 سانتی‌متری موجود هستند؛ اما شما می‌توانید این ورق‌ها را بر حسب ابعاد موردنیاز خود نیز سفارش دهید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ورق‌های طرح سفال پیش از انجام فرآیند فرمینگ عرضی در حدود 125 سانتی‌متر دارند، فرآیند فرمینگ سبب می‌شود تا عرض ورق به دلیل فرم‌دهی کوتاه‌تر شده و هنگام نصب ورق نیز حدود 10 سانتی‌متر از آن باید برای نصب بر روی سایر ورق‌ها overlap داشته باشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله به سوال ورق رنگی طرح سفال پالرمو چیست پاسخ دادیم و سپس به بررسی مزایا، ویژگی‌ها و ابعاد این ورق‌های طرح سفال پالرمو پرداختیم. شرکت مهدفولاد یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه فولاد در ایران، به ارائه انواع ورق رنگی پالرمو در رنگ‌های متنوع و ابعاد مختلف می‌پردازد و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما به مشاهده قیمت و خرید ورق رنگی طرح سفال پالرمو بپردازید. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تخصصی ما در این مجموعه تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات این صفحه، سوالات، پیشنهادات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق شیروانی

مشاهده قیمت