بهترین متریال برای سقف شیروانی چیست؟

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

بهترین متریال برای سقف شیروانی

سقف شیروانی یکی از انواع سقف خانه‌ها و ویلاها است که به ویژه در مناطق پرباران مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین متریال برای سقف شیروانی چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به این سوال پاسخ داده و شما را با بهترین متریال‌های شیروانی برای سقف‌های شیب‌دار آشنا کنیم. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله برای مشاهده قیمت و خرید سقف شیروانی به سایت مهدفولاد مراجعه کنید و به خرید ورق شیروانی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بپردازید.

معرفی بهترین متریال برای سقف شیروانی

سقف‌های شیب‌دار در انواع مختلفی در بازار ایران موجود هستند و به فروش می‌رسند. از جمله انواع این سقف‌ها می‌توان به سقف‌های شینگل، تایل کینگستون، آندولین، آندوویلا، آکروتایل و ... اشاره کرد. سقف‌های شینگل و تایل کینگستون از بهترین متریال‌ها و سقف‌های شیروانی (Gable roof) مورد استفاده در خانه‌ها و ویلاها هستند.

در ادامه با انواع این سقف‌های شیروانی آشنا خواهیم شد!

  1. سقف شیب‌دار شینگل

شینگل را می‌توان بهترین متریال برای سقف شیروانی دانست. این سقف‌های شیب‌دار از رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی برخوردار هستند. سقف شینگل دارای مقاومت و عایق سر خود در برابر رطوبت، باران، برف و گرما است و عمر مفید بسیار طولانی دارد.

وزن سبک و پایین سقف شینگل دیگر ویژگی این سقف است که همواره مورد توجه مهندسین این حوزه قرار گرفته است؛ زیرا وزن زیادی را بر روی اسکلت ساختمان اضافه نمی‌کند. این سقف دارای خاصیت ضد آب و ضد اشتعال است و از ایمنی بالایی برخوردار است.

  1. سقف شیب‌دار تایل کینگستون

این سقف از یک ورق آلیاژی و سنگریزه‌هایی بر روی آن تشکیل شده است و از بهترین متریال برای سقف شیروانی بهره می‌برد. این نوع سقف شیروانی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر دما، آتش، رطوبت و شرایط آب و هوایی نامناسب است.

سقف‌های کینگستون وزن سبکی دارند و همچنین از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردار هستند. استفاده از این سقف در مناطق زلزله خیز بسیار رایج است. این سقف‌ها در انواع سقف سنگ ریزه‌ای، سقف کلاسیک و ... تولید می‌شوند.

انتخاب بهترین متریال برای سقف شیروانی به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب بهترین متریال برای سقف شیروانی به چه عواملی بستگی دارد؟

تا اینجا با دو مورد از بهترین سقف‌های شیروانی آشنا شدیم. انتخاب سقف شیروانی مناسب می‌تواند علاوه بر افزایش زیبایی ساختمان، به افزایش دوام و طول عمر آن نیز کمک کند. سقف شیروانی انتخابی شما باید از بهترین جنس و متریال برخوردار باشد تا بتواند در شرایط نامناسب آب و هوایی نیز مقاومت مناسبی داشته باشد.

شما باید در هنگام خرید و انتخاب بهترین متریال برای سقف شیروانی به عواملی از جمله نوع معماری ساختمان، بودجه موردنظر، شرایط آب و هوایی منطقه، میزان مقاومت و استحکام در برابر رطوبت و دما، رنگ و طرح موردنظر برای سقف و ... توجه کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله از وبسایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی پیرامون بهترین متریال برای سقف شیروانی برای شما پرداختیم و شما را با عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین ورق شیروانی آشنا کردیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما به مشاهده قیمت ورق شیروانی در انواع مختلف پرداخته و انواع مختلف ورق شیروانی جنوا، شادولاین، پالرمو، دامپا، ورق کرکره سینوسی، ذوزنقه، تایل رنگی و ... بپردازید. همچنین شما می‌توانید برای کسب راهنمایی جهت خرید این محصولات با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت روز ورق شیروانی

مشاهده قیمت