مهد فولاد

بهترین مرکز فروش لوله داربست

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

بهترین مرکز فروش لوله داربست

لوله داربست نوعی لوله فولادی باکیفیت است که به طور ویژه برای داربست‌بندی در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مرکز فروش لوله داربست در ایران آشنا کنیم. شرکت مهدفولاد به ارائه انواع لوله داربست بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا می‌پردازد و شما می‌توانید محصولات لوله داربست موجود در این شرکت را با کیفیتی عالی و قیمتی باور نکردنی خریداری کنید. پس اگر شما هم قصد خرید انواع لوله داربستی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!

کمی بیشتر با لوله داربست و ویژگی‌های آن آشنا شویم!

داربست به سازه‌های فولادی گفته می‌شود که به وسیله اتصال لوله‌های داربست به یکدیگر ساخته می‌شوند. این سازه‌ها برای دسترسی به نقاط مرتفع ساختمان‌ها در هنگام ساخت‌وساز، تعمیر و بازسازی استفاده می‌شوند. داربست‌بندی به وسیله چوب نیز انجام می‌شود؛ اما بهترین متریال برای ساخت سازه‌های داربستی بزرگ و محکم، لوله داربست است.

لوله‌های داربستی در انواع سبک و سنگین و طول‌های 3 و 6 متری در بازار موجود هستند. این لوله‌ها به طور معمول دارای قطر خارجی 48.3 میلی‌متر و ضخامت دیواره 3.2 میلی‌متر هستند. متداول‌ترین و پرکاربردترین لوله‌های داربستی با سایز 11.2 اینچ به نام لوله نمره 5 شناخته می‌شوند.

ویژگی لوله‌های داربست موجود در مهدفولاد

بسیاری از فعالان حوزه فولاد شرکت مهدفولاد را بهترین مرکز فروش لوله داربست در ایران می‌دانند؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید دلیل این انتخاب چیست؟ کیفیت لوله داربست یکی از مهم‌ترین مسائل هنگام خرید این لوله‌ها است. شما باید در هنگام خرید این لوله‌ها به کیفیت لوله تولید شده بسیار دقت کنید؛ زیرا برخورداری از یک لوله داربست درجه یک برای ساخت سازه داربستی و سپس کار بر روی آن می‌تواند سبب ایجاد سهولت و سرعت در کار شود.

علاوه بر این داربست‌ها به طور معمول دارای ارتفاع بسیار زیادی هستند و کارگران ساختمانی برای کار در ارتفاعات بسیار زیاد از این سازه فولادی استفاده می‌کنند. استفاده از لوله‌های بی‌کیفیت در سازه‌های داربستی می‌تواند سبب خرابی داربست در طی زمان شده و باعث بروز خسارات مالی و در برخی موارد خسارات جانی غیرقابل جبران شود.

این موضوع سبب شده است تا کیفیت و مرغوبیت لوله داربست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار  باشد. لوله‌های داربست ارائه شده در مجموعه مهدفولاد دارای بالاترین کیفیت موجود هستند و بر اساس جدیدترین و به‌روزترین استانداردهای جهانی تولید می‌شوند. به همین دلیل خرید این لوله‌ها می‌تواند خیال شما را از بابت ایمنی سازه داربستی خود راحت کند.

مهدفولاد؛ مرکز فروش لوله داربستی

مهدفولاد؛ بهترین مرکز فروش لوله داربست

مجموعه مهدفولاد از سال 1383 در حال فعالیت در حوزه فولاد در داخل و خارج از کشور است. این مجموعه همواره در حال انجام تعاملات با برترین کارخانه‌های فولاد در کشور است و به ارائه محصولات فولادی تولید شده در کارخانه‌های برتر فولاد ایران می‌پردازد.

لوله داربست یکی از محصولات ارائه شده در شرکت مهدفولاد است که بر اساس استاندارد ST37 تولید می‌شود و شما می‌توانید این محصول را با قیمتی استثنایی از این مجموعه خریداری کنید. لوله‌های داربستی ارائه شده در این شرکت دارای گواهی محصول، مشخصات فنی و تمامی استانداردهای لازم هستند.

ضخامت، وزن، ابعاد و جنس لوله بر قیمت این محصول تاثیرگذار است. به همین دلیل شما می‌توانید برای مشاهده قیمت لوله داربستی به صفحه مربوط به این محصول در سایت مهدفولاد، بهترین مرکز فروش لوله داربست، مراجعه کنید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول با کارشناسان تخصصی این مجموعه تماس بگیرید و محصول موردنظر خود را در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله داربست

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.