مشخصات فنی لوله داربستی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

مشخصات فنی لوله داربستی یکی از مسائلی است که در هنگام خرید لوله داربستی باید به آن توجه نمود. زیرا نوع لوله می تواند سبب کاربرد متفاوتی برای شما شود و نیز در کیفیت و استحکام لوله تاثیرگذار است. ما در این مقاله از سایت مهدفولاد قصد داریم تا مشخصات فنی لوله داربستی را با شما به اشتراک بگذاریم و به شما کمک کنیم تا پس از اطلاع درباره ی این مشخصات، خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

همچنین شما می توانید برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید.

آشنایی با انواع و مشخصات فنی لوله داربستی

داربست ها در انواع مختلفی تولید و ساخته می شود که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داربست چکشی ستاره

این داربست ها دارای پایه های قائم و مهارهای افقی می باشند و به راحتی باز و بسته می شوند. ارتفاع این داربست ها را می توان به راحتی کم یا زیاد کرد. از مهم ترین ویژگی های این داربست ها می توان به سادگی در باز و بسته کردن آن ها اشاره کرد.

داربست چکشی کاسه ای

داربست های چکشی کاسه ای شباهت بسیار زیادی به مدل ستاره ای این محصول دارند و می توان گفت که از همان مزایا و ویژگی ها برخوردار می باشند.

داربست پایه دار

اگر می خواهید داربست خود را هر چه سریع تر برپا کنید بهتر است تا به سراغ این نوع از داربست ها بروید. اما به این نکته توجه داشته باشید که امکان ایجاد داربست بلند با استفاده از این نوع داربست ها وجود ندارد.

داربست معلق

در مواردی که نمی توان داربست را بر روی زمین نصب کرد از داربست های معلق استفاده می شود. در این روش داربست بر روی دیواره ساختمان قرار می گیرد و مشابه یک سکو از سطح ساختمان به بیرون زده می شود.

داربست مثلثی

اجزای تشکیل دهنده این داربست به صورت مثلثی در کنار هم قرار می گیرند و در سه اندازه ی 0.5، 0.75 و یک متری ساخته می شوند. عرض این نوع داربست به طور معمول در حدود 120 سانتی متر می باشد.

مشخصات فنی لوله داربستی

لوله های داربستی یکی از مهم ترین تجهیزات در ساخت و ساز هستند که مشخصات آن ها به شرح زیر است:

  1. این لوله ها از جنس فولاد ساخته می شوند؛
  2. انواع مختلف سبک و سنگین از این لوله ها برای کاربردهای مختلف در بازار موجود می باشد؛
  3. لوله داربستی در ابعاد 3 و 6 متری تولید می شود؛
  4. ضخامت استاندارد این لوله ها 3.2 می باشد؛
  5. این لوله ها از قطر خارجی 48.3 برخوردار می باشند.

خرید و قیمت انواع این لوله ها در سایت مهدفولاد

ما در این مقاله به ارائه ی مشخصات فنی لوله داربستی برای شما عزیزان پرداختیم تا بتوانید با اطلاعات کامل برای خرید این محصول از سایت مهدفولاد اقدام کنید. شما می توانید برای مشاهده قیمت لوله داربستی به صفحه این محصول در سایت ما مراجعه کنید و سپس برای کسب مشاوره و یا راهنمایی با کارشناسان ما در مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله داربست

مشاهده قیمت

سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.