مهد فولاد

راهنمای خرید ورق رنگی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید ورق رنگی

اگر شما هم قصد دارید تا به خرید انواع ورق رنگی برای کاربردهای مختلف بپردازید، برخورداری از یک راهنمای خرید ورق رنگی می‌تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا برخی نکات مهم برای خرید انواع ورق‌های رنگی را با شما به اشتراک بگذاریم. اما بهتر است پیش از آن کمی با این ورق فولادی پرکاربرد آشنا شویم. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت ورق رنگی به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا خرید با کارشناسان ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید.

ورق رنگی را بهتر بشناسید!

ورق رنگی در واقع نوعی ورق فولادی گالوانیزه است که به وسیله ی لایه‌ای از رنگ الکترواستاتیک (Electrostatic coating) پوشش داده می‌شود. این ورق‌ها در رنگ‌های متعدد و کاربردهای مختلفی از جمله صنایع ساختمان‌سازی، خودروسازی، ساخت و تولید لوازم خانگی و صنایع فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این ورق‌ها به مقاله "ورق رنگی چیست؟" در سایت ما مراجعه کنید!

ضخامت و ابعاد ورق رنگی

ورق‌های رنگی در ادامه فرآیند تولید ورق گالوانیزه تولید شده و پوشش رنگی در دو مرحله بر روی آن انجام می‌شود. در مرحله اول پوششی از رنگ با ضخامت 7 تا 15 میکرون بر روی ورق قرار گرفته و پس از خشک شدن لایه‌ی اول، لایه‌ی دوم با ضخامت 20 تا 25 میکرون بر روی ورق قرار می‌گیرد.

نکات مهم در هنگام خرید ورق رنگی

اگر قصد خرید ورق رنگی را دارید، باید به برخی از نکات مهم در هنگام خرید این محصول توجه کنید تا خریدی به صرفه، کابردی و مناسب داشته باشید. اولین نکته‌ای که در این مسیر باید به آن توجه کنید، مشخصات ورق رنگی است.

ورق‌های رنگی در ابعاد، ضخامت و مشخصات فیزیکی مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این انواع ورق رنگی برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. به همین دلیل شما باید در هنگام خرید این محصولات به خرید محصولی متناسب با کاربرد موردنظر خود بپردازید.

ورق‌های رنگی باید بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید شده تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند. شما باید در هنگام خرید این محصول به استاندارد تولید آن دقت کنید و از خرید محصولاتی بی‌کیفیت دوری کنید.

 

نکات مهم در هنگام خرید ورق رنگی

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق رنگی

عوامل متعددی در قیمت ورق رنگی تاثیرگذار هستند که از جمله آن می‌توان به ضخامت پوشش ورق، مشخصات محصول، رنگ ورق، فرآیند تولید، کارخانه تولید کننده، قیمت روز فولاد و نوسانات بازار ارز اشاره کرد.

این عوامل سبب شده است تا قیمت ورق رنگی به صورت دائم در حال نوسان باشد. ما در سایت مهدفولاد به ارائه لیست قیمت به‌روز انواع ورق رنگی برای شما می‌پردازیم و شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه به مشاهده قیمت روز نوع محصول موردنظر خود بپردازید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به ارائه راهنمای خرید ورق رنگی برای شما پرداختیم و شما را با ورق رنگی، مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا کردیم. همچین برخی نکات لازم در هنگام خرید این محصول را با شما به اشتراک گذاشتیم. شما اکنون می‌توانید با خیال راحت به خرید ورق رنگی از سایت مهدفولاد بپردازید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تخصصی این مجموعه تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.