آشنایی با ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

یکی از محصولاتی که کاربرد زیادی در صنایع و ساختمان سازی دارد، ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان است. این دسته از ورق‌های رنگی کالاهایی هستند که در کارخانه‌ فولاد مبارکه اصفهان در تنوع و کیفیت بالا تولید می‌شوند؛ و به دلیل مزایای بی‌شماری که دارند، بسیار محبوب و پرتقاضا هستند. در نوشته امروز از وب سایت مهد فولاد قصد داریم شما را با این دسته از ورق رنگی فولادی آشنا سازیم. اگر قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و از قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اطلاع یابید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

آشنایی با ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

ورق فلزی است که در مراحل صنعتی به قطعه‌هایی مسطح و نازک تبدیل شده و به راحتی قابل برش دادن و یا خم کردن است. ورق 50 رنگی فولاد مبارکه نیز از تغییر پوشش همین ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شود.

به زبانی ساده اگر پوشش رنگ را به ورق‌های گالوانیزه بیفزایند، ورق رنگی فولاد مبارکه تولید می‌شود که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل این پوشش غلتکیِ رنگی که سطح ‌های گالوانیزه را می‌پوشاند، مقاومت ورق‌های رنگی نسبت به زدگی و خوردگی افزایش یافته و می‌توانند در مواردی مانند تولید سقف کاذب، لوازم خانگی و... به کار گرفته شوند.

انواع ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

ورق‌های فولاد اصفهان در دو قالب شیت و رول تولید می‌شوند. این دسته از ورق‌های فولادی را می‌توان در فهرست زیر دسته‌بندی کرد:

  • ورق قلع
  • ورق برشی
  • ورق روغنی فولاد
  • ورق سیاه
  • ورق اسیدشویی
  • ورق گالوانیزه

قیمت ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

هنگام خرید ورق فولاد نکات مهمی وجود دارند که لازم است به آن‌ها توجه کنیم؛ یکی از این موارد قیمت ورق فولاد مبارکه است. قیمت این دسته از ورق‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به برند یا نشان تجاری کالا اشاره کرد.

ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

قاعدتاً اگر بخواهید ورق فولادی را از برندی معتبر و شناخته‌شده تهیه نمایید، لازم است هزینۀ بیشتری را بپردازید؛ زیرا فرایند ساخت و به‌کارگیری مواد اولیۀ آن تاثیر قابل توجهی در کیفیت محصول نهایی می‌گذارد. شما می‌توانید از طریق وب سایت مهد فولاد ورق فولاد مبارکه مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کرده و خرید اینترنتی آسانی را تجربه نمایید.

ویژگی های ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

این دسته از ورق‌ها که در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شوند، در اشکال گوناگونی مانند کرکره‌ای و شادولاین ساخته شده و از رنگ‌های متنوعی نیز برخوردار هستند. از آن‌جایی که این ورق‌ها را به عنوان ماده اولیۀ کالاها در صنایع مهم کشور به کار می‌گیرند، کیفیت ساخت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. پوشش رنگی ورق‌های گالوانیزه معمولاً در قسمت بالایی آن چیزی حدود ۲۰ الی ۲۵ میکرون و در قسمت پایینی آن حدوداً ۷ الی ۱۵ میکرون است.

در جدول زیر می‌توانید ضخامت و عرض کلی ورق رنگی فولاد را مشاهده کنید:

ضخامت 0/2 تا ۴ میلی‌متر

عرض ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلی‌متر

ضخامت 0/2 تا 0/7 میلی‌متر

عرض ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلی‌متر

کلام پایانی 

در نوشته امروز از وب سایت مهد فولاد به آشنایی با ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان پرداختیم و شما را با انواع این دسته از ورق‌های فولادی و مزایا و کاربردی که در صنایع گوناگون دارند آشنا ساختیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم این دسته از ورق‌های رنگی کاربرد زیادی در تولید لوازم خانگی سقف و سوله دارند. بنابراین لازم است با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن شرایط گوناگون اقدام به تهیه ورق رنگی فولاد نمایید. شما همچنین می‌توانید در هر کجای ایران که هستید، از طریق وب سایت ما با ورود به بخش مربوطه در دسته آهن آلات، علاوه بر اطلاع از قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه خرید اینترنتی منحصر به فردی را تجربه کنید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.