بهترین مرکز فروش ورق رنگی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

بهترین مرکز فروش ورق رنگی

اگر شما هم قصد خرید ورق رنگی را دارید، باید پیش از اقدام برای این کار با بهترین مرکز فروش ورق رنگی آشنا شوید. شرکت مهدفولاد یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه ارائه انواع ورق فولادی از جمله ورق‌های رنگی است. پس اگر قصد خرید این محصول پرکاربرد صنعتی را دارید، می‌توانید پس از مشاهده قیمت این محصول در سایت مهدفولاد، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

اما بهتر است پیش از آن کمی با این ورق‌های فولادی زیبا و پرکاربرد آشنا شوید.

آشنایی با ورق رنگی و ویژگی‌های آن

ورق‌های رنگی (colored coated sheet) در واقع همان ورق‌های گالوانیزه هستند که به وسیله لایه‌ای از رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده‌اند. این رنگ‌کاری ورق علاوه بر افزایش زیبایی به افزایش مقاومت ورق نیز کمک می‌کند. رنگ‌کاری این ورق‌ها به وسیله جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های صنعتی انجام می‌شود. فرآیند گالوانیزاسیون و رنگ‌کاری این ورق‌ها باید با بالاترین کیفیت انجام شود. به همین دلیل خرید این محصول باید از مراکز معتبر فروش انجام شود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره ورق‌های رنگی می‌توانید به مقاله "ورق رنگی چیست؟" در سایت ما مراجعه کنید!

مهدفولاد؛ بهترین مرکز فروش ورق رنگی

با توجه به کاربرد گسترده ورق رنگی در صنایع و مشاغل مختلف، میزان تقاضا برای خرید این محصول روز به روز در حال افزایش است. این موضوع سبب شده است تا افراد سودجو به دنبال فروش ورق‌های بی‌کیفیت رنگی با قیمت بالا در بازار باشند. به همین دلیل خرید این ورق‌ها از یک مرکز معتبر فروش بسیار ضروری است.

شرکت مهدفولاد به عنوان بهترین مرکز فروش ورق رنگی در ایران در حال فعالیت است و به ارائه انواع ورق رنگی در ابعاد و برای کاربردهای مختلف می‌پردازد. محصولات ارائه شده در این مجموعه از بالاترین میزان کیفیت در بین ورق‌های فولادی موجود در بازار برخودار هستند.

مهدفولاد؛ بهترین مرکز فروش ورق رنگی

مزایای خرید از مجموعه مهدفولاد

با توجه به اینکه مجموعه‌ها و شرکت‌های زیادی در ایران در حال ارائه ورق رنگی و سایر ورق‌های فولادی برای استفاده در صنایع مختلف هستند، شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا باید محصول موردنظر خود را از مجموعه مهدفولاد خریداری کنیم؟

این شرکت به ارائه خدمات کم‌نظیر در زمینه فروش محصولات فولادی و به ویژه ورق رنگی می‌پردازد. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید از این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سرعت پاسخگویی بالا و در کمتر از 3 دقیقه
  2. ارائه فاکتور رسمی با توجه به نیاز مشتریان
  3. دسترسی 24 ساعته و پیگیری سفارش در هر زمان
  4. بهره‌مندی از سیستم خدمات مشتریان و شناسایی و رفع نیازهای آنان
  5. مشاوره تخصصی رایگان توسط مهندسین متالوژی و عمران
  6. تضمین مناسب‌ترین قیمت در بازار
  7. ارسال مطمئن و زود هنگام به سراسر کشور

نحوه خرید ورق رنگی از شرکت مهدفولاد

اگر قصد دارید تا ورق رنگی موردنیاز خود را از مجموعه مهدفولاد خریداری کنید، می‌توانید در ابتدا با مراجعه به صفحه مربوط به این محصول در سایت این شرکت به مشاهده قیمت ورق‌های رنگی در ضخامت‌ها و ابعاد مختلف بپردازید. در صورتی که برای انتخاب ورق رنگی مناسب به راهنمایی و کمک نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان مهدفولاد تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره تخصصی برای خرید این محصول بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید پس از کسب مشاوره و راهنمایی جهت خرید، به سفارش ورق رنگی از بهترین مرکز فروش ورق رنگی در ایران بپردازید و محصولی باکیفیت و مطمئن را از شرکت مهدفولاد خریداری کنید!

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.