بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی

بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی روزبه‌روز در حال پیشرفت است و کشورهای زیادی در آسیا در حال تولید این محصول فولادی هستند. رونق تولید این محصول در کشورهای آسیایی سبب شده است تا برخی از این کشورها به دنبال صادرات ورق رنگی به دیگر کشورها باشند. ما در این مقاله از سایت مهدفولاد قصد داریم تا اطلاعاتی درباره بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی را با شما به اشتراک بگذاریم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پیش از آن که به سراغ بررسی این موضوع برویم، بهتر است کمی بیشتر با این ورق‌های پرکاربرد صنعت فولاد آشنا شویم.

آشنایی با ورق رنگی، ویژگی‌ها و کاربردها

ورق رنگی نوعی ورق گالوانیزه است که با استفاده از رنگ‌های الکترواستاتیک رنگ‌کاری شده است. این ورق بر اساس نیاز مشتری در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. این ورق‌ها به دلیل دارا بودن خاصیت گالوانیزه از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند و رنگ آن‌ها در شرایط آب و هوایی متفاوت به راحتی تغییر نمی‌کند.

این ورق‌ها در کاربردها و صنایع مختلفی از جمله صنعت خودروسازی، صنعت تولید لوازم خانگی، ساختمان‌سازی، ساخت کانتینر و سوله‌ها و صنایع فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ورق‌ها به مقاله "ورق رنگی چیست؟" در سایت ما مراجعه کنید!

رونق بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی

ورق روغنی یکی از ورق‌های فولادی است که در کارخانه‌های بسیار زیادی در کشورهای آسیایی تولید می‌شود. کشورهای چین، هند، ایران، امارات متحده عربی، ترکیه و ... از کشورهای فعال در بازار ورق رنگی در آسیا هستند. ما در ادامه به بررسی تولید محصولات فولادی از جمله ورق رنگی در این کشورها می‌پردازیم.

  • عرضه ورق رنگی چینی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور چین (China) یکی از برترین تولیدکنندگان فولاد و ورق رنگی در دنیا است. بسیاری از کارخانه‌های تولیدکننده فولاد در این کشور از بالاترین میزان کیفیت محصولات در دنیا برخوردار هستند و جز برترین کارخانه‌های فولاد در دنیا محسوب می‌شوند.

ورق‌های رنگی تولید شده در کارخانه‌های چین به بسیاری از کشورهای آسیایی و سایر کشورهای دنیا صادر می‌شود. در حال حاضر ورق‌های رنگی تولید شده در این کشور در ابعاد، ضخامت و رنگ‌های مختلفی در بازار ایران موجود هستند.

رونق بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی

  • ورق رنگی کشور هند

کشور هند، یکی دیگر از تولیدکنندگان ورق رنگی در آسیا است که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید این محصول استفاده می‌کند. کارخانه جیندال، برترین کارخانه فولاد در کشور هند است که در شهر بمبئی واقع شده است و به عنوان شرکتی چند ملیتی در این کشور شناخته می‌شوند.

صنعت فولاد این کشور در سال‌های اخیر پیشرفت و رشد بالایی داشته است و در آینده می‌تواند به یکی از برترین تولیدکنندگان فولاد در دنیا تبدیل شود. این کشور به صادرات ورق رنگی در ابعاد و اندازه‌های مختلف به سایر کشورهای آسیایی می‌پردازد.

سخن پایانی

ما در این مقاله به ارائه اطلاعاتی پیرامون بازار ورق رنگی در کشورهای آسیایی از جمله چین و هند پرداختیم و شما را با پیشرفت کشورهای آسیایی در حوزه فولاد و رونق تولید و صادرات ورق رنگی در این کشورها آشنا کردیم. شما می توانید در صورت تمایل به اطلاع از قیمت ورق رنگی چین به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به خرید این محصولات با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت

سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.