معرفی انواع ورق رنگی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

انواع ورق رنگی

ورق رنگی یکی از انواع ورق های فولادی است که در صنایع و کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع ورق رنگی بر اساس ویژگی ها و مشخصات مختلف در بازار موجود می باشد که افراد می توانند بر اساس کاربرد موردنظر خود به خرید هر یک از آن ها بپردازند. ما در این مقاله قصد داریم تا به ارائه ی اطلاعاتی پیرامون انواع ورق رنگی و ویژگی ها و کاربردهای هر یک بپردازیم. شما می توانید پس از مطالعه این مقاله برای مشاهده قیمت ورق رنگی در انواع مختلف از طریق صفحه مربوط به این محصول در سایت ما اقدام کنید و سپس در صورت تمایل به خرید و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان متخصص ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید.

معرفی انواع ورق رنگی موجود در بازار

ورق های رنگی از انجام عملیات رنگ کاری بر روی ورق های گالوانیزه تولید می شود. انواع مختلفی از ورق های رنگی بر اساس نوع برش و شکل ظاهری در بازار موجود می باشد که در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین انواع ورق رنگی برای شما عزیزان می پردازیم.

  1. ورق رنگی شادولاین

ورق های شادولاین را می توان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین انواع ورق رنگی در بازار ایران دانست. این ورق ها دارای طرح و کیفیت بسیار بالایی هستند و می توان آن ها را در هر ابعادی تولید و در بازار ارائه نمود. این ورق ها در کاربردهایی همچون ساخت دیوار سوله، کارگاه، انبار و پوشش سقف کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. ورق رنگی سینوسی کرکره ای

ورق های سینوسی شباهت بسیار زیادی به ورق های ذوزنقه ای دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. از ورق های سینوسی در ساخت سوله ها و ساختمان ها بسیار استفاده می شود.

  1. ورق رنگی ژنوا

معرفی انواع ورق رنگی موجود در بازار

ورق رنگی ژنوا یکی دیگر از انواع ورق رنگی می باشد که در پوشش ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. ورق رنگی ذوزنقه ای

یکی از قدیمی ترین انواع ورق رنگی، ورق های ذوزنقه ای است. این ورق ها که بیشتر در ساخت سقف های شیروانی کاربرد دارند در طول، عرض و ضخامت های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند.

  1. ورق رنگی سفال پالرمو

پالرمو یکی از شهرهای کشور ایتالیا است که سقف بیشتر خانه های آن از نوعی از ورق رنگی و به یک طرح خاص ساخته شده است. این ورق ها به همین دلیل با نام ورق پالرمو در ایران شناخته می شوند. ورق های پالرمو دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه هستند و از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

  1. ورق رنگی پرچین

ورق پرچین که با نام ورق تایل نیز در بازار شناخته می شود علاوه بر مقاومت و استحکام بالا از زیبایی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. از این ورق ها در سقف های شیب دار و شیروانی ها استفاده می شود. این ورق رنگی از استحکام بالا و وزن پایینی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک جایگزین برای سقف هایی با مصالح ساختمانی همواره مورد توجه مهندسان و طراحان قرار می گیرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی انواع ورق رنگی پرداختیم و شما را با ورق های رنگی همچون ورق های پرچین، ژنوا، ذوزنقه، پالرمو و غیره آشنا نمودیم. این ورق های رنگی در کاربردهای مختلفی در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ما در شرکت مهدفولاد کیان به ارائه ی انواع ورق رنگی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار برای شما عزیزان می پردازیم و شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوط به دسته این محصولات در سایت ما پس از مشاهده لیست قیمت انواع ورق رنگی به خرید ورق رنگی بپردازید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.