وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

جدول وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

وزن ورق رنگی فولاد مبارکه یکی از مسائلی است که بر قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه تاثیرگذار است و در زمان خرید این محصول مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل ما در این مقاله از سایت مهدفولاد قصد داریم شما را با جدول وزن و شیوه محاسبه وزن هر متر ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و پس از آن از طریق منوی سایت ما به صفحه لیست قیمت ورق رنگی مراجعه کنید و پس از مشاهده قیمت، برای کسب مشاوره رایگان و خرید این محصول با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید.

آشنایی با ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

همانطور که احتمالا می‌دانید، کارخانه فولاد مبارکه یکی از کارخانه‌های برتر ایران در حوزه صنعت و تولید قطعات فولادی است. این کارخانه به تولید انواع ورق‌های فولادی از جمله ورق رنگی می‌پردازد. ورق رنگی به نوعی از ورق فولادی گفته می‌شود که در ابتدا به روش گالوانیزاسیون تولید شده و پس از آن به وسیله لایه‌ای از رنگ الکترواستاتیک پوشانده می‌شود.

تولید ورق‌های رنگی کارخانه فولاد مبارکه با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود و این کارخانه محصولات خود را بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند. هم ورق‌های تولیدی در این مجموعه از قیمت مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند خیال شما را از یک خرید مطمئن و به‌صرفه راحت کنند.

جدول وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق‌های رنگی فولاد مبارکه در انواع و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. این ورق‌ها می‌توانند ضخامتی در حدود 2 میلی‌متر تا 15 میلی‌متر داشته باشند. همچنین این ورق‌ها در عرض‌های 1 متری، 1.25 متری و 1.5 متری تولید می‌شوند که می‌تواند سبب ایجاد تفاوت در وزن ورق‌های رنگی فولاد مبارکه شود.

به همین دلیل ما در جدول زیر قصد داریم تا شما از وزن دقیق این ورق‌ها مطلع کنیم.

جدول وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

ردیف

ضخامت (میلی‌متر)

طول (متر)

عرض (متر)

وزن (کیلوگرم)

1

3

6

1.25

176.63

2

4

6

1.25

235.50

3

3

6

1.5

211.95

4

4

6

1.5

282.60

5

5

6

1.5

353.25

6

6

6

1.5

423.90

7

8

6

1.5

565.20

8

10

6

1.5

706.5

9

12

6

1.5

847.8

10

15

6

1.5

1059.75

وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

محاسبه وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

در جدول فوق وزن برخی از ابعاد ورق‌های رنگی تولیدی شرکت فولاد مبارکه ارائه شده است؛ اما ممکن است شما به دنبال وزن ورقی با ابعاد خاص باشید که در جدول بالا وجود ندارد.

به همین دلیل شما می‌توانید از فرمول زیر برای محاسبه وزن ورق رنگی فولاد مبارکه با ابعاد دلخواهتان استفاده کنید.

وزن ورق رنگی فولاد مبارکه = طول * عرض * ضخامت * چگالی

در این فرمول طول و عرض باید بر حسب متر و ضخامت بر حسب میلی‌متر قرار داده شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره وزن ورق رنگی فولاد مبارکه پرداختیم و شما را با جدول وزن و چگونگی محاسبه وزن این محصول آشنا کردیم. اکنون می‌توانید برای مشاهده لیست قیمت این محصول به صفحه مربوط به ورق فولادی رنگی در سایت ما مراجعه کنید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت راهنمایی‌های لازم و خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.