معرفی ورق رنگی فولاد مبارکه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

معرفی ورق رنگی فولاد مبارکه

فولاد مبارکه اصفهان یکی از برترین کارخانه‌ها در تولید ورق‌های رنگی و فولادی است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ورق رنگی فولاد مبارکه برای شما بپردازیم و شما را با این ورق فولادی تولید شده در کارخانه‌ی فولاد مبارکه آشنا کنیم تا بتوانید به خرید ورق رنگی با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت از این مجموعه بپردازید. شما می‌توانید برای خرید محصولات این کارخانه از طریق سایت مهدفولاد کیان اقدام کنید و یا در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معرفی ورق رنگی فولاد مبارکه و کیفیت آن

ورق رنگی فولاد مبارکه یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ورق‌های تولیدی در ایران است که از بالاترین کیفیت موجود برخوردار است و بر اساس جدیدترین استانداردهای این صنعت ساخته می‌شود. در تولید ورق رنگی این کارخانه از بهترین و عالی‌ترین مواد اولیه درجه یک استفاده می‌شود.

تولید ورق رنگی در کارخانه فولاد مبارکه

اکنون که به معرفی ورق رنگی فولاد مبارکه پرداختیم، وقت آن است تا با هم نگاهی به فرآیند تولید این ورق در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان بپردازیم. خط تولید ورق رنگی (Colour Coated Steel Sheets) پس از تولید ورق گالوانیزه اتفاق می‌افتد. پس از تولید ورق‌های گالوانیزه، در ابتدای خط تولید ورق رنگی، ورق گالوانیزه شسته شده و پولیش می‌شود. سپس این ورق‌ها به طور کامل خشک می‌شوند و ماده‌ای شیمیایی به سطوح آن اسپری می‌شود. پس از خشک شدن کامل و دوباره ورق، مرحله‌ی رنگ کاری ورق شروع می‌شود.

در شروع فرآیند پوشش‌دهی ورق با استفاده از رنگ، لایه ای از پرایمر یا رنگ آستر بر روی ورق زده می‌شود و ورق وارد کوره می‌شود. پس از پخت رنگ در مرحله‌ی اول باید ورق سرد شده و سپس لایه‌ی دوم رنگ بر روی ورق زده شده و ورق رنگی مجددا وارد کوره شود. پوشش اولیه و زیرین رنگ روی ورق دارای ضخامت 7 الی 15 میکرون و لایه‌ی رویی رنگ دارای ضخامت 20 الی 25 میکرون است.

انواع ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

تولید ورق رنگی در کارخانه فولاد مبارکه

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، ورق‌های رنگی تولید شده توسط کارخانه‌ی فولاد مبارکه دارای کیفیت بسیار بالایی است و جز بهترین ورق های تولیدی در ایران شمرده می‌شود. این شرکت به تولید ورق رنگی در رنگ‌های قرمز، آبی، سفید، نارنجی و غیره می‌پردازد. تمام محصولات این مجموعه بر اساس استاندارد جهانی رال رنگ تولید می‌شوند.

کاربرد ورق رنگی تولید شده در کارخانه فولاد مبارکه

ورق رنگی یکی از انواع ورق‌های فولادی است که به دلیل دارا بودن برخی ویژگی‌ها و مزایا به عنوان یکی از پرکاربردترین ورق‌های فولادی در صنایع و مشاغل گوناگون شناخته می‌شود. از جمله مهم‌ترین کاربردهای ورق رنگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربرد در صنایع ساختمان سازی؛
  2. کاربرد در ساخت و تولید کابینت، کانتینر و دیگ‌های بخار؛
  3. کاربرد در سقف سوله‌ها و انبارها؛
  4. کاربرد در صنعت تولید لوازم خانگی.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی ورق رنگی فولاد مبارکه، کاربرد، ویژگی‌ها، کیفیت، انواع مختلف و روش تولید ورق رنگی تولید شده در کارخانه فولاد مبارکه پرداختیم. ما در مجموعه‌ی مهدفولاد به ارائه‌ی بهترین ورق رنگی تولیدی این کارخانه با نازل‌ترین قیمت می‌پردازیم و شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.