مزایای استفاده از ورق رنگی در سقف خانه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

مزایای استفاده از ورق رنگی در سقف خانه

سقف بسیاری از خانه ها و ویلاها به ویژه در مناطق پرباران از ورق های رنگی ساخته می شود. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که مزایای استفاده از ورق رنگی در سقف خانه چیست و چرا برای سقف خانه ها از این ورق های رنگی استفاده می شود؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به ارائه ی مزایای ورق رنگی برای سقف خانه ها، ویلاها، سوله ها و غیره بپردازیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. شما می توانید پس از مطالعه این مقاله برای مشاهده قیمت ورق رنگی به صفحه مربوط به این محصول مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به خرید این محصول برای استفاده به عنوان سقف خانه و یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید.

در ادامه با مهم ترین مزایای استفاده از ورق رنگی در سقف خانه ها آشنا خواهیم شد.

  1. وزن پایین ورق رنگی

یکی از مهم ترین مزایایی که می تواند ورق رنگی را به یک انتخاب مناسب برای سقف خانه ها تبدیل کند، وزن پایین این ورق ها است. جنس ورق رنگی از آلومینیوم است و این فلز به عنوان یکی از سبک ترین فلزات در صنعت شناخته می شود. به همین وزن ورق های رنگی در مقایسه با سایر ورق های موجود برای سقف خانه ها مناسب تر است.

  1. خاصیت ضد حریق ورق رنگی

آلومینیوم یکی از فلزهای غیرقابل اشتعال است. ورق رنگی از آلومینیوم تولید و ساخته می شود و به همین دلیل دارای خاصیت ضد حریق و ضد اشتعال است.

  1. خاصیت ضد زنگ ورق رنگی

یکی دیگر از مزایای استفاده ار ورق رنگی در سقف خانه ها (benefits of color coated roofing sheets)، ضد زنگ بودن این ورق ها است. قرارگیری ورق آلومینیومی در برابر هوا سبب می شود تا لایه ای از اکسید آلومینیوم بر روی ورق ایجاد شود. این لایه به عنوان یک محافظ در برابر زنگ زدگی و خوردگی عمل می کند. همچنین فرآیند تولید ورق رنگی به این ویژگی ورق های آلومینیومی قدرت می بخشد و سبب می شود تا ورق در برابر شرایط جوی نامناسب مقاوم شود.

  1. دوام بالای ورق رنگی

استفاده از ورق رنگی در سقف خانه چه مزایایی دارد؟

ورق های رنگی دارای پایداری و دوام بسیار بالایی هستند و می توانند استحکام خود را در هر شرایط آب و هوایی حفظ کنند. همچنین توانایی تحمل وزن بالا را دارند.

  1. نصب آسان ورق رنگی

یکی دیگر از مزایای استفاده از ورق رنکی در سقف خانه ها، نصب راحت و آسان این ورق ها است. ورق های رنگی دارای وزن پایین، ضخامت کم و استحکام بالایی هستند. به همین دلیل نصب این ورق ها بر روی سقف نسبت به سایر ورق های آهنی و فولادی سنگین و قدیمی راحت تر است.

  1. افزایش زیبایی سقف

ورق های رنگی دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب هستند. این ورق ها در 15 رنگ مختلف در بازار موجود می باشند و می توانند جلوه ای دوچندان به سقف خانه ها و ویلاها بدهند. همچنین تنوع بالا در رنگ و شکل در این رنگ ها بسیار بالا است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از ورق رنگی در سقف خانه ها و ویلاها پرداختیم و دانستیم که این ورق های دارای مزایایی همچون وزن پایین، زیبایی، نصب آسان، دوام بالا، ضد حریق بودن و ضد زنگ بودن می باشند. ما در مجموعه مهدفولاد کیان به ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین ورق رنگی با قیمت مناسب برای شما عزیزان می پردازیم. شما می توانید برای مشاهده قیمت این محصولات به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مهدفولاد کیان تماس بگیرید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.