کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی

ورق رنگی یکی از ورق‌های فولادی با پوشش گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک است که دارای کاربرد زیادی در صنایع مختلف است. کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی زیادی در ایران در حال تولید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی در ایران آشنا کنیم تا بتوانید پس از مطالعه این مقاله برای خرید محصولات تولیدی در این کارخانه‌ها از طریق مجموعه مهدفولاد اقدام کنید.

پیش از آن که به سراغ معرفی این کارخانه‌ها برویم، بهتر است کمی بیشتر با ورق رنگی و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

آشنایی با ورق رنگی، ویژگی‌ها و کاربردها

ورق رنگی از انجام فرآیند رنگ‌کاری الکترواستاتیک (Electrostatic coating) بر روی ورق گالوانیزه تولید می‌شود. پوشش رنگی از جنس پلیمر بر روی ورق‌های رنگی سبب افزایش مقاومت ورق در برابر خاصیت خوردگی می‌شود و سبب می‌شود تا در صورت بروز خراش یا برش بر روی سطح ورق، باز هم ورق فولادی به راحتی دچار اکسید و زنگ‌زدگی نشود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ورق‌های رنگی به مقاله "ورق رنگی چیست؟" در سایت ما مراجعه کنید!

آشنایی با برترین کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی

با توجه به نیاز بالای صنایع تولیدی مختلف به ورق‌های رنگی، کارخانه‌های زیادی در ایران در حال تولید ورق رنگی هستند تا بتوانند نیاز بازار داخلی را تامین کنند. با این وجود هنوز هم برخی از نیاز بازار داخلی ایران به ورق رنگی توسط واردات این محصول از کشور چین انجام می‌شود. ما در اینجا قصد داریم شما را با برترین کارخانه‌های تولید ورق رنگی در ایران آشنا کنیم تا در صورت نیاز به خرید این محصول، بتوانید آن را با بهترین و بالاترین کیفیت از این کارخانه‌ها خریداری کنید.

آشنایی با برترین کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی

  1. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

یکی از مهم‌ترین و برترین کارخانه‌های تولیدکننده ورق رنگی، کارخانه فولاد مبارکه در اصفهان است. این کارخانه در سال‌های اخیر میزان تولید ورق رنگی خود را افزایش داده است و به عنوان اصلی‌ترین تامین‌کننده داخلی ورق رنگی شناخته می‌شود.

ورق‌های رنگی این کارخانه در ضخامت‌های 0.25 تا 2 میلی‌متر و عرض 750 تا 1510 میلی‌متر تولید می‌شوند. اصلی‌ترین خریداران ورق‌های رنگی تولید شده در این کارخانه، صنایع خودروسازی، ساختمان‌سازی، تولید لوازم خانگی و ... هستند.

  1. کارخانه هفت الماس قزوین

کارخانه هفت الماس در سال 1375 در شهر قزوین تاسیس شد و امروزه با تولید محصولات فولادی باکیفیت به یکی از برترین کارخانه‌های فولاد در ایران تبدیل شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کارخانه به تامین بیش از 15 درصد نیاز داخلی بازار ایران به محصولات فولادی می‌پردازد.

تولید ورق رنگی در این کارخانه با دقت و کیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود و تمامی تولیدات این کارخانه از جدیدترین استانداردهای بین‌المللی و گواهی‌های کیفیت داخلی برخوردار هستند.

  1. کارخانه فولاد بهمن

کارخانه فولاد بهمن در استان مازندران یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی در ایران است که از سال 1390 در حال فعالیت در حوزه تولید محصولات فولادی در ایران است. ورق‌های رنگی تولیدی در این کارخانه به طور معمول در ضخامت 0.48 و عرض 1250 تولید می‌شوند. همچنین این ورق‌ها به طور معمول در رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی، قهوه‌ای و ... در بازار ارائه می‌شوند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به ارائه اطلاعاتی درباره برترین کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی در ایران پرداختیم و شما را با کارخانه‌های فولاد مبارکه، هفت الماس و فولاد بهمن آشنا کردیم. در صورتی که قصد دارید تا از قیمت ورق رنگی تولیدی در این کارخانه‌ها مطلع شوید و یا به خرید این ورق‌های رنگی بپردازید، می‌توانید پس از مراجعه به صفحه این محصول در سایت مهدفولاد، با کارشناسان تخصصی ما در این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.