ورق رنگی سقف سوله

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

قیمت ورق رنگی سقف سوله

ورق رنگي سقف سوله، نوعي ورق فولادي رنگي با کيفيت بسيار بالا است که در سقف سوله‌های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می‌شود. قیمت ورق رنگی سقف سوله یکی از مسائلی است که از اهمیت بالایی برای صاحبان صنعت و کسب و کار برخوردار است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم در ابتدا شما را با ورق رنگی سقف سوله، جنس و رنگ‌های موجود و مزایای این محصول آشنا کنیم و سپس اطلاعاتی درباره قیمت و خرید این محصول با شما به اشتراک بگذاریم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ورق رنگی سقف سوله چیست؟

ورق رنگی یکی از ورق‌های فلزی است که در ساخت سقف سوله‌ها، انبارها و مراکز صنعتی بزرگ استفاده شده و کاربرد دارد. این ورق‌ها در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند. روش تولید ورق رنگی سقف سوله به گونه‌ای است که در ابتدا ورق گالوانیزه با روش‌های موجود تولید می‌شود و سپس لایه‌ای از رنگ الکترواستاتیک بر روی این ورق قرار می‌گیرد. این ورق‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

مراحل تولید و ساخت این ورق‌های رنگی به گونه‌ای است که سبب ایجاد ویژگی‌هایی در ورق می‌شود که آن را برای کاربرد در سقف سوله‌ها و انبارهای صنعتی مناسب می‌کند. از جمله مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های این ورق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی
  2. مقاومت بالا در برابر خوردگی
  3. مقاومت در برابر رطوبت
  4. طول عمر بالا
  5. وزن سبک
  6. تنوع بالای طرح و رنگ
  7. ظاهر زیبا
  8. عدم تغییر شکل و رنگ در شرایط جوی نامناسب
  9. قیمت مناسب نسبت به مزایا

ورق رنگی سقف سوله

ابعاد، وزن و ضخامت ورق رنگی سقف سوله

ورق‌های رنگی سقف انبارها و سوله‌ها باید دارای وزن و ضخامت مناسبی باشند تا بتوانند در این کاربرد خاص به درستی عمل کنند. ضخامت این ورق‌ها می‌تواند بین 0.4 میلی‌متر تا 1 میلی‌متر باشد. هر چه این مقدار بیشتر باشد، می‌تواند کاربرد مناسب‌تری در سقف سوله‌ها داشته باشد؛ زیرا با افزایش ضخامت، طول عمر و مقاومت ورق در برابر زنگ‌زدگی نیز بیشتر می‌شود. پس اگر سوله شما در منطقه‌ای با میزان بارش بیشتر قرار دارد، از ورق‌های با ضخامت بالاتر استفاده کنید.

ورق رنگی سقف سوله به طور معمول به صورت رول شده تولید و به فروش می‌رسد. رول‌های این ورق‌ها به طور استاندارد در عرض 100 تا 125 سانتی‌متر در بازار موجود هستند. هر رول از این ورق‌های رنگی در حدود 6 تن وزن دارد.

قیمت ورق رنگی سقف سوله

تا اینجا با ورق رنگی سقف سوله، ویژگی‌ها، مزایا، کاربرد، ابعاد و وزن این محصول آشنا شدید. اکنون وقت آن است که به سراغ بررسی قیمت ورق رنگی سقف سوله برویم. قیمت این ورق‌ها به عوامل مختلفی از جمله قیمت ارز، قیمت فولاد در بازار جهانی، وزن و ضخامت ورق و نیز کیفیت محصول وابسته است. به همین دلیل ممکن است به صورت لحظه‌ای و روزانه در حال تغییر باشد.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت ورق رنگی سقف سوله به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به خرید و نیز کسب راهنمایی‌های بیشتر، با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در پایان این مطلب با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.