ورق رنگی طرح سفال ژنوا

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

ورق رنگی طرح سفال ژنوا

ورق رنگی طرح سفال ژنوا یکی از محبوب‌ترین انواع ورق‌های رنگی است که برای کاربردهایی همچون سقف‌های شیروانی خانه‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق سفال ژنوا به عنوان یکی از جدیدترین و به‌روزترین انواع ورق رنگی در بازار ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره‌ی این ورق رنگی با شما به اشتراک بگذاریم تا در صورت نیاز به خرید ورق رنگی طرح سفال ژنوا بتوانید خریدی با کیفیت و مناسب را از طریق سایت مهدفولاد کیان انجام دهید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

آشنایی با ورق رنگی طرح سفال ژنوا

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سقف خانه‌ها، ویلاها، سوله‌ها، ساخت آلاچیق و سردر خانه‌ها، ورق طرح سفال ژنوا است. این ورق به عنوان پوشش بیرونی سقف در موارد متعددی کاربرد دارد. دلیل این امر آن است که ورق‌های رنگی از ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و پوسیدگی دارند. ورق رنگی با شکل‌دهی و فرم‌دهی مناسب تبدیل به ورق رنگی طرح سفال ژنوا می‌شود.

این ورق‌ها دارای رنگ کوره‌ای هستند و به همین دلیل در اثر نور خورشید و تابش آفتاب دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. رنگ قرار گرفته روی این ورق‌ها در ضخامت‌های 20 تا 25 میکرون برای روی ورق و 7 تا 15 میکرون برای پشت ورق است. رنگ به کار رفته در این ورق‌ها منجر به افزایش زیبایی ورق می‌شود.

مهم‌ترین مزایای ورق رنگی طرح سفال ژنوا

  • ماندگاری و دوام بالای ورق
  • گالوانیزه بودن ورق
  • قیمت مقرون به صرفه
  • وزن پایین ورق رنگی طرح سفال ژنوا
  • ضد زلزله بودن ورق
  • سرعت اجرا و نصب بالا
  • تنوع رنگی بالا
  • مقاومت در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی

مشخصات فنی ورق رنگی طرح سفال ژنوا

ورق‌های طرح سفال ژنوا به طور معمول در عرض 100 و 125 سانتی‌متری تولید می‌شوند و طول آن‌ها می‌تواند با توجه به سفارش مشتری متغیر باشد. ورق‌های سفال ژنوا با عرض 100 سانتی‌متر دارای کاردهی مفید 80 سانتی‌متر و ورق‌های با عرض 125 سانتی‌متر دارای کاردهی مفید 100 سانتی‌متری هستند.

این ورق‌ها در حدود 15 رنگ مختلف تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ‌هایی همچون آبی، قرمز، سفید، نارنجی، پرتقالی، زرد، سبز، قهوه‌ای، سفالی، صورتی، بنفش و غیره اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید این ورق‌ها را با سایر رنگ‌های موردنظر خود سفارش دهید.

مشخصات فنی ورق رنگی طرح سفال ژنوا

کاربرد ورق رنگی طرح سفال ژنوا

  1. ساخت آلاچیق
  2. استفاده برای عایق‌کاری
  3. پوشش سایبان و پارکینگ‌ها
  4. پوشش سقف خانه‌ها و ویلاها

تفاوت ورق رنگی طرح سفال پالرمو و ژنوا

ورق‌های رنگی طرح سفال پالرمو و ژنوا ویژگی‌های یکسانی دارند و تفاوت عمده آن‌ها در شکل ظاهری ورق است. ورق طرح سفال ژنوا از نظر فیزیکی محکم‌تر است و تعداد خم‌های بیشتری دارد و با کیفیت بالاتری آب‌بندی شده است. از آن جایی که ورق طرح ژنوا نسبت به پالرمو جدیدتر است، ایرادات و معایب موجود در ورق‌های پالرمو در تولید ورق طرح ژنوا به طور کامل برطرف شده است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به ارائه اطلاعاتی پیرامون ورق رنگی طرح سفال ژنوا پرداختیم و با این ورق محبوب، کاربردها، مزایا و معایب، ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن‌ها آشنا شدیم و در انتها به مقایسه این ورق با ورق طرح پالرمو پرداختیم. این ورق در کارخانه‌های فولاد به وفور تولید می‌شود و ما در مجموعه مهدفولاد به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین انواع ورق رنگی طرح سفال ژنوا برای شما عزیزان می‌پردازیم. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما به خرید ورق رنگی در انواع مختلف بپردازید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما در مهدفولاد کیان تماس بگیرید.

قیمت روز ورق رنگی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.