بهترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه های تولید کننده ورق روغنی

ورق روغنی یکی از انواع ورق فولادی می باشد که به دلیل سطح صیقلی و صاف از پرکاربردترین ورق های فولادی در صنعت می باشد. همین موضوع سبب شده است تا آشنایی با بهترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی یکی از اهداف مهم صاحبان صنایع و مشاغل باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و مهم ترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی در ایران آشنا کنیم تا بتوانید با خیال راحت به خرید ورق روغنی تولید شده توسط این کارخانه ها از سایت مهدفولاد با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت بپردازید.

از جمله بهترین و مهم ترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

این کارخانه را می توان یکی از برترین کارخانه های صنعت فولاد در ایران دانست. این کارخانه که در سال 1372 تاسیس شده است در 75 کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است. این مجموعه سالیانه حدود 11.5 میلیون تن ورق فولادی تولید می کند.

ورق های روغنی تولید شده توسط این کارخانه می توانند عرضی بین 1 تا 1.25 متر و ضخامتی در حدود 0.4 تا 2 میلی متر داشته باشند. کارخانه ی فولاد مبارکه برای تولید این ورق های روغنی از استانداردهای DIN 1623 و BS EN 10130 پیروی می کند.

کارخانه صنایع فولاد هفت الماس

کارخانه هفت الماس در سال 1375 تاسیس شده است و بیش از 25 سال سابقه در زمینه تولید انواع ورق فولادی دارد. این کارخانه در شهر قزوین واقع شده است و ظرفیت تولیدی معادل 800 هزار تن ورق فولادی در سال دارد. ورق روغنی تولیدی این کارخانه ضخامتی بین 0.13 تا 2 میلی متر، قطر خارجی 90 الی 210 سانتی متر، قطر داخلی 61، طول 1 الی 4 متر و عرض 65 الی 125 سانتی متری دارند.

کارخانه های تولید کننده ورق روغنی

کارخانه فولاد غرب آسیا

کارخانه فولاد غرب آسیا در شهر دلیجان و در مساحتی به اندازه ی 53 هکتار تاسیس شده است. این کارخانه ورق روغنی صنایعی همچون صنایع ساخت لوازم خانگی، صنعت خودروسازی، صنعت قوطی سازی، صنعت ساخت و ساز و غیره را تامین می کند. ورق تولیدی این کارخانه دارای ضخامت 0.18 الی 3 میلی متر و عرض 60 الی 170 سانتی متری می باشند. همچنین این ورق ها بر طبق استانداردهای ملی تولید شده و هر کلاف آن وزنی معادل 6 الی 30 تن دارد.

کارخانه فولاد اکسین اهواز

این کارخانه در سال 1384 در استان خوزستان تاسیس شده است و ماهانه به تولید 82 هزار تن محصول فولادی می پردازد. این کارخانه از جدیدترین و به روز ترین تجهیزات جهانی در تولید ورق روغنی استفاده می کند و ورق های تولیدی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

کارخانه فولاد درخشان اراک

کارخانه فولاد درخشان یکی از برترین کارخانه های تولید ورق روغنی در ایران می باشد که در سال 1375 تاسیس گردیده است و به تولید ورق روغنی در کیفیت بالا می پردازد. این کارخانه دارای یکی از برترین تولیدات ورق روغنی در ایران می باشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی برترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی در ایران پرداختیم و شما را با تمامی این کارخانه ها آشنا نمودیم. از بهترین این کارخانه های می توان به کارخانه های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع فولاد هفت الماس و کارخانه فولاد غرب آسیا اشاره کرد. ما در مجموعه مهدفولاد به ارائه ی ورق روغنی تولید شده توسط این کارخانه ها برای شما عزیزان می پردازیم و شما می توانید ورق روغنی تولیدی برترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی در ایران را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق شرکت مهدفولاد خریداری کنید.

قیمت روز ورق روغنی

مشاهده قیمت

سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.