نمایندگی فروش ورق روغنی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

نمایندگی فروش ورق روغنی

شرکت مهدفولاد کیان؛ برترین نمایندگی فروش ورق روغنی در ایران است که به ارائه انواع ورق روغنی با ویژگی‌ها و مشخصات مختلف برای کاربردهای متفاوت می‌پردازد. ورق‌های روغنی ارائه شده در این شرکت از بالاترین کیفیت‌ها و استانداردهای روز جهانی برخوردار هستند. همچنین این ورق‌ها با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب در مجموعه مهدفولاد به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به ورق روغنی در سایت ما به مشاهده لیست قیمت ورق روغنی بپردازید و سپس در صورت نیاز به خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع ورق روغنی موجود در مهدفولاد

ورق روغنی با دارا بودن خواص مکانیکی ویژه، یکی از بهترین انواع ورق‌های فولادی سرد در بازار است که در طی فرآیند نورد سرد تولید می‌شود. این ورق دارای سطحی صاف و یکنواخت، خاصیت شکل‌پذیری بالا، مقاومت کششی مناسب و غیره است و به همین دلیل در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق روغنی در ایران در کارخانه‌های مختلفی از جمله کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، فولاد غرب و هفت الماس با کیفیت عالی و به وسیله‌ی به‌روزترین تجهیزات کارخانه‌ای تولید می‌شود. این نوع ورق در انواع مختلفی تولید شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ورق معمولی ST12، ورق نیمه کششی ST13 و ورق فوق کششی ST14 اشاره کرد.

ورق st12 پرکاربردترین ورق در بین ورق‌های روغنی است که در کاربردهای ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و می‌توان آن را تا 45 درجه خم کرد. ورق‌های نیمه کشش st13 با توجه امکان خم شدن تا 90 درجه و امکان جوشکاری آن‌ها می‌توانند در سازه‌های صنعتی و غیرصنعتی با پرسکاری کم عمق مورد استفاده قرار بگیرند. در نهایت ورق‌های فوق کشش st14 امکان خم شدن به طور کامل را دارند و بر همین اساس در کاربردهایی همچون خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برترین مرکز نمایندگی فروش ورق روغنی در ایران

شرکت مهدفولاد با نزدیک به 20 سال تجربه در زمینه فروش ورق‌های فولادی به ارائه انواع ورق روغنی با کیفیت و بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی در ایران می‌پردازد. این مجموعه به فروش و عرضه انواع ورق روغنی St12، St13 و St14 تولید شده در کارخانه‌های فولاد مبارکه، هفت الماس و فولاد غرب می‌پردازد و تا کنون با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات ورق فولادی در ایران توانسته است تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده محصولات فولادی در ایران شناخته شود.

برترین مرکز نمایندگی فروش ورق روغنی در ایران

قیمت محصولات ورق روغنی در شرکت مهدفولاد

همانطور که می‌دانید قیمت ورق روغنی نیز مانند سایر محصولات فولادی متاثر از عوامل متعددی است. بدون شک شرکت تولید کننده ورق روغنی و اصل بودن محصول تولید شده یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است. مجموعه مهدفولاد با ارائه ورق روغنی برندهای محبوب در داخل و خارج از ایران و عرضه بدون واسطه ورق‌های فولادی تولیدی این شرکت‌ها، این محصولات را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای شما ارائه می‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به ارائه اطلاعاتی پیرامون خرید ورق روغنی برای شما پرداختیم و شما را با بهترین نمایندگی فروش ورق روغنی در ایران آشنا کردیم. اکنون می‌دانیم که شرکت مهدفولاد یکی از بهترین شرکت‌ها برای خرید انواع ورق روغنی بر اساس استانداردهای جهانی است و شما می‌توانید محصول موردنظر خود را با قیمتی استثنایی از این مجموعه خریداری کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی جهت خرید از طریق شماره تماس 02162999080 با کارشناسان متخصص این مجموعه در تماس باشید.

قیمت روز ورق روغنی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.