قیمت ضایعات ورق روغنی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

اطلاع از قیمت ضایعات ورق روغنی و بررسی آن یکی از موضوعاتی است که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان صنایع قرار گرفته است. فروش این ضایعات می تواند از نظر مالی برای صنایع سود آور باشد. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله به ارائه ی اطلاعاتی پیرامون قیمت ضایعات ورق روغنی بپردازیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ورق روغنی با کارشناسان ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید.

ضایعات ورق روغنی چیست؟

ضایعات ورق های روغنی پس از استفاده از ورق های روغنی در صنایع مختلف تولید می شوند و دیگر از استانداردهای لازم محصول برخوردار نیستند. همین موضوع سبب شده است تا قیمت ضایعات ورق روغنی نسبت به خود محصول کمتر باشد. ضایعات ورق روغنی نیز مانند خود محصول بر اساس آلیاژ و فولاد به سه دسته تقسیم می شود که از جمله آن می توان به ضایعات ورق معمولی، نیمه کششی و فوق کششی اشاره کرد.

ضایعات این محصول عموما ضخامت های میلی متری دارند و به همین دلیل جز ضایعات سبک شناخته می شوند. البته وزن این ضایعات بر اساس نوع کارخانه ی تولید کننده ورق می تواند متفاوت باشد. در ادامه قصد داریم تا بررسی کنیم که این ضایعات چگونه تولید می شوند.

چگونگی تولید ضایعات ورق روغنی

در فرآیند تولید خودرو، تجهیزات صنعتی، ساخت و سازها و تولید لوازم خانگی، ضایعاتی از ورق های فولادی روغنی تولید می شود. این ضایعات به به صورت کوچک و جزئی تولید می شوند در یک مکان مشخص جمع آوری می شوند و سپس به وسیله ی دستگاه های خرد کن در ابعاد مشخص و متفاوتی خرد می شوند.

پس از آن پرس و بسته بندی ضایعات انجام شده و درون بسته های مشخص و بر اساس ابعاد و وزن به فروش می رسند. انواع این ضایعات به شرح زیر است:

  • ورق‌های کوچک، خراب یا ناقص که از فرآیند برش ورق روغنی ناشی می‌شوند. این ضایعات ممکن است اندازه کوچکتری داشته باشند یا در برش، شکستگی‌ها یا خطاهای دیگری داشته باشند که منجر به عدم قابل استفاده بودن به عنوان ورق‌های کامل می‌شوند.
  • قطعات کوچک، تراشه‌ها یا قسمت‌های کوچکی از ورق‌های روغنی که در فرآیند برش و تولید ورق ایجاد می‌شود. این تراشه‌ها معمولاً از بخش‌های بیرونی و قابل دیدن ورق‌های روغنی تشکیل شده و ممکن است در فرآیندهای دیگر، مانند بازیافت، استفاده شوند.

بازیافت ضایعات ورق روغنی

یکی از دلایل مهم بازیافت ورق های روغنی کاهش هزینه تولید و نیز مسائل زیست محیطی می باشد. همین موضوع بازیاقت این ضایعات را در صنعت بسیار مهم و قابل توجه کرده است. این ضایعات ممکن است حاوی برخی آلاینده ها مانند سنگ و خاک، پلاستیک، زنگ فلز، رنگ، روغن، موارد منفجره، شیشه، نخاله های ساختمانی و ... باشند. شما می توانید برای در صورت نیاز به خرید این محصول در کیفیت بالا از طریق سایت مهدفولاد و تماس با کارشناسان ما اقدام کنید. زیرا مهدفولاد این محصولات را به صورت مستقیم به شما ارائه داده و به شما در خرید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه کمک می کند.

قیمت ضایعات ورق روغنی

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، قیمت ضایعات ورق روغنی می تواند بسته به آلیاژ و ترکیبات به کار رفته در آن و نیز شیوه ی بسته بندی آن متفاوت باشد. همچنین قیمت این ضایعات به صورت خرده و عمده فروشی یا یکدیگر متفاوت است. علاوه بر آن برخی از این ضایعات در کارخانه ها گوگرد زدایی شده است که این موضوع نیز می تواند بر قیمت ضایعات ورق روغنی تاثیرگذار باشد. شما می توانید برای کسب مشاوره و راهنمایی های لازم جهت خرید و یا اطلاع از قیمت ورق روغنی با کارشناسان ما در مهدفولاد تماس بگیرید.

قیمت روز ورق روغنی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.