قیمت ورق روغنی در تهران

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

قیمت ورق روغنی در تهران

ورق روغنی یکی از پرکاربردترین مواد صنعتی است و به همین دلیل صاحبان صنعت همواره به دنبال اطلاع از قیمت ورق روغنی در تهران هستند. به همین دلیل ما در این مقاله بر آن شدیم تا اطلاعاتی درباره این محصول پرکاربرد در اختیار شما قرار دهیم و سپس به ارائه قیمت ورق روغنی در تهران بپردازیم. پس بهتر است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با ورق روغنی فولادی

ورق روغنی یکی از ورق‌های صنعتی فولادی است که برای ساخت بسیاری از قطعات ماشین‌آلات، اتصالات، صندلی‌های خودرو و قطعات صنعتی دیگر استفاده می‌شود. ورق روغنی فولادی، از طریق فرآیند غلتک‌کاری تولید می‌شود که در آن ورق فولادی به طور خاص با یک لایه روغن پوشش داده می‌شود.

این لایه روغن، به منظور حفاظت از سطح فولادی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و خراشیدگی به کار می‌رود. همچنین، این لایه روغن به عنوان یک عامل ضد زنگ در برابر آب و رطوبت و همچنین برای حفظ روکش رنگی در صنایع خودروسازی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق روغنی فولادی، به دلیل خواصی که دارد، مقاوم در برابر ضربه، سختی و انعطاف پذیری خوبی دارد و به عنوان یک ماده ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، به دلیل هزینه کمتر نسبت به فولاد ضد زنگ و خواص مکانیکی بالاتر نسبت به فولاد ساده، در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود.

ورق روغنی در تهران

چه فاکتورهایی بر قیمت ورق روغنی در تهران تاثیر دارند؟

قیمت هر یک از انواع ورق فولادی روغنی در تهران تحت تأثیر چندین فاکتور اقتصادی و عوامل صنعتی قرار می‌گیرد. این فاکتورها می‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تأثیر گذار باشند.

یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار بر قیمت این محصول، عرضه و تقاضا است. هر چقدر تقاضا برای ورق روغنی بیشتر باشد ولی عرضه کمتر باشد، قیمت این محصول افزایش می‌یابد. اگر تقاضا برای ورق روغنی کاهش یابد ولی عرضه افزایش یابد، قیمت آن کاهش می‌یابد. فاکتورهایی مانند تغییرات تولید، تغییرات در استفاده از ورق روغنی در صنایع مختلف و نوآوری های صنعتی می‌توانند عرضه و تقاضای این محصول را تحت تأثیر قرار داده و بنابراین قیمت آن را تغییر دهند.

عوامل صنعتی دیگری که بر قیمت ورق روغنی در تهران تأثیر دارند، شامل هزینه تولید، تکنولوژی، قیمت مواد اولیه و انرژی، هزینه نگهداری و حمل و نقل است. هرچه هزینه‌های تولید و عملیاتی افزایش یابد، قیمت ورق روغنی در تهران نیز افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، افزایش قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید ورق روغنی می‌تواند منجر به افزایش قیمت این محصول شود. همچنین، تکنولوژی استفاده شده در تولید این ورق و هزینه‌های مرتبط با بهره‌برداری از آن نیز می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

ورق روغنی در تهران از کجا بخریم؟

مهدفولاد یکی از شرکت‌های بزرگ تولید و عرضه کننده ورق روغنی در تهران است که به ارائه ورق روغنی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌پردازد.  قیمت ورق روغنی در تهران تحت تأثیر متعددی قرار می‌گیرد و به همین دلیل به طور دائم در حال نوسان است.

شما می‌توانید با برای مشاهده قیمت این محصول به صفحه مربوط به ورق روغنی در سایت ما مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به کسب مشاوره و خرید از شرکت مهدفولاد بپردازید.

قیمت روز ورق روغنی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.