بورس ورق روغنی تهران

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

بورس ورق روغنی تهران

اگر به دنبال خرید ورق روغنی در تهران هستید، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بورس ورق روغنی تهران برای شما بپردازیم و شما را با بهترین مرکز برای خرید این محصول آشنا کنیم. معرفی یک مرجع معتبر برای خرید این محصول می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت و قیمت این ورق‌های روغنی راحت کند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید!

شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله برای مشاهده قیمت و یا خرید انواع ورق روغنی از طریق سایت مهدفولاد اقدام کنید. پیش از آن بهتر است کمی بیشتر با این محصول فولادی پرکاربرد آشنا شویم.

کمی بیشتر درباره ورق روغنی بدانیم!

ورق روغنی نوعی از ورق فولادی است که توسط فرآیند نورد سرد (Cold rolling) تولید شده و در موارد و کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ورق‌ها از ویژگی‌ها و مزایایی همچون قابلیت کشش و شکل‌پذیری بالا، مقاومت و استحکام مناسب، خصوصیات مغناطیسی و ظاهر زیبا برخوردار هستند.

این ورق‌های روغنی در کاربردهای متنوعی از جمله صنایع تولید خودرو، ساخت و ساز، ساخت موتورهای الکتریکی، تولید لوازم خانگی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند و منجر به تولید محصولاتی با کیفیت و مرغوب می‌شوند.

اکنون که با این ورق‌های فولادی، کاربرد و ویژگی‌های آن آشنا شدید، وقت آن است تا به سراغ معرفی بهترین بورس ورق روغنی تهران برویم و شما را با این مجموعه کم نظیر آشنا کنیم!

بهترین بورس ورق روغنی تهران کجاست؟

با توجه به کاربرد گسترده ورق روغنی، صاحبان صنایع مختلف همواره به دنبال خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. با توجه به میزان تقاضای بالا برای خرید این محصول، برخی افراد سودجو به دنبال ارائه این محصول در بازارهای سیاه با قیمت بالا هستند. این در حالی است که محصولات ارائه شده توسط این افراد در بیشتر موارد از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

به توجه به این نکته، خرید ورق روغنی از مرکزی که بتواند در فضایی امن و قابل اطمینان به فروش این محصول بپردازد بسیار مهم است.

شرکت مهدفولاد، یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع ورق فولادی از جمله ورق‌های روغنی است. این شرکت که به عنوان بورس ورق روغنی تهران در حال فعالیت در زمینه صنعت فولاد است، انواع مختلف و متنوعی از ورق روغنی را در ابعاد و مشخصات گوناگون ارائه می‌دهد.

بهترین بورس ورق روغنی تهران کجاست؟

برندهای ورق روغنی موجود در مهدفولاد

اکنون که با شرکت مهدفولاد به عنوان بهترین بورس ورق روغنی تهران آشنا شدید، وقت آن است تا با برخی از بهترین برندهای ورق روغنی ارائه شده در این شرکت نیز آشنا شوید.

مجموعه مهدفولاد به ارائه انواع ورق روغنی تولید شده در کارخانه‌های فولاد غرب، فولاد مبارکه و هفت الماس می‌پردازد. ورق‌های روغنی این کارخانه‌ها در انواع ST12، ST13، ST14 و در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. همچنین این شرکت به واردات ورق روغنی مرغوب از کشور چین می‌پردازد و شما می‌توانید برای خرید ورق روغنی تولید شده در این کشور از طریق مجموعه مهدفولاد اقدام کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، شرکت مهدفولاد یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه فروش ورق روغنی در ایران است که به ارائه انواع ورق روغنی تولید شده در کارخانه‌های داخلی و خارجی با ضخامت‌های متنوع می‌پردازد.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت ورق روغنی به صفحه مربوط به این محصول در سایت مهدفولاد مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به خرید این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تخصصی ما در مهدفولاد، بهترین بورس ورق روغنی تهران، تماس بگیرید.

قیمت روز ورق روغنی

مشاهده قیمت
سوالات متداول

تفاوت ورق رنگی با ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی همان ورق رنگی است که به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و ... فرمینگ می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی با شماره ۶۲۹۹۹۰۸۰ داخلی 300 تماس بگیرید.

محل بارگیری ورق‌ها کجاست؟

ورق‌ها مستقیما از درب کارخانه‌ها و انبار تهران بارگیری می‌شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا کالایی که سفارش داده‌ام به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش، کالا در اسرع وقت ارسال می‌گردد.