بهترین برندهای لوله مانیسمان

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

بهترین برندهای لوله مانیسمان

کیفیت لوله مانیسمان یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید لوله مانیسمان است. به همین دلیل آشنایی با بهترین برندهای لوله مانیسمان در ایران می‌تواند یکی از ملزومات برای خرید این لوله‌ها باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین برندهای لوله مانیسمان بپردازیم. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله، قیمت لوله مانیسمان برندهای معرفی شده را در صفحه مربوط به این محصول در سایت مهدفولاد مشاهده کنید و سپس به خرید این محصول بپردازید.

معرفی بهترین برندهای لوله مانیسمان در ایران

کارخانه‌های زیادی در ایران در حال تولید لوله مانیسمان هستند و این لوله در برندهای مختلفی تولید می‌شود. لوله مانیسمان با توجه به کاربرد باید از بالاترین میزان کیفیت برخوردار باشد. به همین دلیل ما در این مقاله به ارائه بهترین برندهای لوله مانیسمان برای شما می‌پردازیم که بتوانید لوله مانیسمان این برندها را با کیفیتی مناسب خریداری کنید.

لوله مانیسمان شرکت نورد اهواز

لوله مانیسمان شرکت نورد اهواز یکی از انواع لوله‌های با کیفیت موجود در بازار ایران است. این لوله با با نام برند شرکت لوله و نورد اهواز در بازار فولاد شناخته می‌شود. این شرکت دارای 90 هزار تن ظرفیت سالانه تولید لوله مانیسمان است و این لوله‌ها را با تکنولوژی Push Bench تولید می‌کند.

لوله مانیسمان شرکت کاوه ایرانیان

شرکت لوله مانیسمان کاوه به عنوان اولین تولیدکننده لوله مانیسمان در بخش خصوصی شناخته می‌شود. لوله‌های مانیسمان این برند از کیفیت بالا و برترین استانداردهای جهانی برخوردار هستند و در دو روش نورد سرد و نورد گرم تولید می‌شوند.

لوله مانیسمان شرکت ساوه

این کارخانه دارای ظرفیت تولید 50 هزار تن لوله در سال است و تولید این لوله‌ها را با جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها انجام می‌دهد. لوله‌های مانیسمان تولید شده در این کارخانه به طور عمده در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

معرفی بهترین برندهای لوله مانیسمان در ایران

 

لوله مانیسمان شرکت لوله گستر اسفراین

این شرکت به طور ویژه در تولید لوله‌های بدون درز در حال فعالیت است و به تولید این لوله‌ها برای کاربرد در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می‌پردازد. خطوط تولید لوله این کارخانه در پنج نوع خط نورد، خط کیسینگ، خط کوپلینگ، خط عملیات حرارتی و خط تکمیلی تیوبینگ در حال فعالیت هستند.

لوله مانیسمان شرکت نورد سمنان

این شرکت یکی دیگر از بهترین برندهای لوله مانیسمان در ایران است که از سال 1372 فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات فولادی آغاز کرده است و به تولید لوله مانیسمان با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت می‌پردازد.

لوله مانیسمان شرکت فولاد ایران

گروه صنعتی فولاد ایران با ظرفیت سالانه 5.1 میلیون تن در سال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در ایران شناخته می‌شود. این کارخانه بیشترین میزان تولید لوله مانیسمان در کشور را در اختیار دارد.

لوله مانیسمان شرکت پروفیل اصفهان

این کارخانه به تولید لوله مانیسمان در اندازه‌های 0.5، 0.75 و 1 اینچ می‌پردازد. تولید این محصولات در این کارخانه که به نام کارخانه جباری نیز شناخته می‌شود به روش نورد سرد انجام می‌شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به معرفی بهترین برندهای لوله مانیسمان در ایران برای شما پرداختیم. لوله‌های مانیسمان تولید شده توسط برندهای شرکت نورد اهواز، کاو ایرانیان، شرکت ساوه، لوله گستر اسفراین، نورد سمنان، فولاد ایران و پروفیل اصفهان از بالاترین میزان کیفیت در بین تولیدات لوله مانیسمان داخلی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای خرید لوله مانیسمان از بهترین برندهای این محصول از طریق سایت مهدفولاد اقدام کنید و پس از مشاهده قیمت این محصولات، برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با کارشناسان ما در مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.