برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست

لوله داربست یکی از لوله های مهم در صنعت ساختمان سازی است که برای ایجاد داربست های ساختمانی استفاده می شود. کارخانه های زیادی در حال حاضر به تولید این محصول مهم صنعتی می پردازند. ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست بپردازیم تا شما بتوانید برای خرید لوله مانیسمان از این کارخانه ها اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مهدفولاد کیان تماس بگیرید.

معرفی 6 مورد از برترین کارخانه های تولید کننده لوله مانیسمان

میزان تقاضا برای لوله های مانیسمان (Mannesmann) همواره بالا است و به همین دلیل این محصولات باید در تعداد بسیار بالا عرضه شود. همین موضوع سبب شده است تا کارخانه های زیادی در ایران به تولید این محصول بپردازند. ما در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین و بهترین کارخانه های تولید کننده لوله مانیسمان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

  1. گروه صنعتی تهران شرق

این کارخانه از سال 1380 در حال تولید لوله داربستی و عرضه این محصول به بازار ایران می باشد. این کارخانه در حال حاضر در حال تولید لوله های داربستی با ضخامت های 2 و 2.5 میلی متر می باشد.

  1. جهان پروفیل پارس

این کارخانه یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران است که از سال 1361 در حال فعالیت در زمینه ی تولید انواع لوله و پروفیل می باشد. میزان تولیدات فولادی این کارخانه در سال حدود 476 هزار تن می باشد.

  1. کارخانه تولید فولاد علویجه

این کارخانه در سال 1374 و در نزدیکی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تاسیس شده است تا بتواند نیاز خود به ورق سیاه را از طریق این کارخانه تامین کند. لوله های داربستی تولید شده توسط این کارخانه در سایز 48 میلی متر می باشد و ضخامت آن ها بین 2 الی 4 میلی متر می باشد.

  1. گروه صنعتی سپاهان

کارخانه تولید لوله داربست

این کارخانه قدیمی ترین کارخانه در بین 6 کارخانه برتر تولید کننده لوله داربستی است که در سال 1352 تاسیس شده است. میزان تولیدات فولادی این کارخانه حدود 420 هزار تن در سال می باشد. این کارخانه به تولید لوله داربستی در سایز 48.3 می پردازد و ضخامت این لوله ها بین 0.9 تا 4 میلی متر می باشد.

  1. کارخانه لوله و پروفیل صابری

کارخانه صابری بیش از 20 سال است که در زمینه ی تولید انواع قوطی پروفیل و لوله های فولادی و داربستی در حال فعالیت است. ظرفیت تولید سالانه این شرکت در حدود 500 هزار تن است. سایز و ضخامت لوله های داربست تولید شده توسط این کارخانه مشابه گروه صنعتی سپاهان است.

  1. کارخانه صنایع فولاد هیربد زرندیه

کارخانه ی فولاد هیربد زرندیه در سال 1388 و در شهرک صنعتی مامونیه و در جاده تهران ساوه تاسیس شد. این کارخانه را می توان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران دانست؛ زیرا میزان تولید لوله و پروفیل در این کارخانه سالانه در حدود 2 میلیون تن می باشد.

  1. کارخانه ساران سرآمد

این شرکت یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران می باشد که این محصول را به کیفیتی بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. کارخانه ساران سرآمد سابقه ی 20 سال فعالیت در زمینه ی تولید انواع پروفیل و لوله را در کارنامه خود دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله اطلاعاتی را جهت آشنایی با کارخانه های تولید کننده لوله داربست با شما به اشتراک گذاشتیم. شما می توانید برای خرید لوله داربست با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب از طریق شرکت مهدفولاد اقدام کنید و به خرید این محصول از بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست بپردازید. شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت این محصول به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه کنید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.