لوله مانیسمان وارداتی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

لوله مانیسمان وارداتی

کارخانه‌های زیادی در ایران در حال تولید لوله مانیسمان هستند؛ با این وجود لوله مانیسمان وارداتی هنوز هم به عنوان یکی از محصولات لوله فولادی موجود در بازار ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موضوع با توجه به کاربرد گسترده این لوله‌ها در صنایع مختلف و نیاز بازار ایران به این لوله‌ها است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با لوله مانیسمان وارداتی، ویژگی‌‌های آن و کشورهای وارد کننده این قطعه در ایران آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله از سایت مهدفولاد با ما همراه باشید.

آشنایی با لوله مانیسمان وارداتی

لوله مانیسمان به لوله‌های بدون درزی گفته می‌شود که دارای مقاومت و تحمل بالایی در برابر دما و فشار هستند. لوله‌های مانیسمان در دو نوع لوله مانیسمان سبک و سنگین در کشورهای مختلف تولید می‌شوند. با توجه به نیاز بالای بازار ایران به این محصول، واردات لوله مانیسمان به ایران همواره در حال انجام است.

این لوله‌ها در رده‌های مختلف 20، 40، 80، 160 و ... و با ضخامت‌های مختلف تولید شده و به فروش می‌رسند. هر چه رده لوله بیشتر باشد، ضخامت آن نیز بیشتر می‌شود. لوله مانیسمان وارداتی در کاربردهای مختلفی همچون خطوط لوله فشار قوی، خطوط هیدرولیک، خطوط نفت و گاز و خطوط صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لوله مانیسمان به مقاله "لوله مانیسمان چیست و چه کاربردی دارد؟" در سایت ما مراجعه کنید!

کشورهای تولید کننده لوله مانیسمان وارداتی به ایران

کارخانجات بسیاری از جمله کارخانه‌های هفت الماس، فولاد مبارکه، فولاد غرب و ... به تولید لوله مانیسمان در داخل ایران می‌پردازند. با این وجود این میزان تولیدات داخلی جوابگوی نیاز داخلی ایران به این محصول نیست و به همین دلیل واردات این لوله‌ها از کشورهای مختلف در حال انجام است.

کشورهای هند، آلمان و چین جز برترین صادرکنندگان لوله مانیسمان به ایران هستند و انواع مختلفی از لوله‌های مانیسمان را به کشور ما صادر می‌کنند و بخشی از نیاز داخلی ما به لوله مانیسمان از طریق لوله‌های مانیسمان تولید شده توسط این کشورها تامین می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان وارداتی

ویژگی‌های انواع لوله‌های مانیسمان وارداتی

لوله‌های مانیسمان وارد شده به ایران از کیفیت بالا و جدیدترین استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای این لوله‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقاومت بالا در برابر دما و فشار
  2. سطح لوله یکنواخت
  3. وزن سبک لوله مانیسمان
  4. استحکام بالا
  5. تحمل بالا در شرایط جوی نامناسب
  6. قیمت مقرون‌به‌صرفه

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان وارداتی

قیمت لوله مانیسمان همواره در حال نوسان و تغییر است و این موضوع در لوله مانیسمان وارداتی بیشتر به چشم می‌خورد. متریال مورد استفاده برای تولید لوله مانیسمان، فولاد است و قیمت جهانی فولاد همواره در حال تغییر و بر قیمت نهایی این لوله‌ها تاثیر‌گذار است.

علاوه بر آن با توجه به نوسان بالای نرخ ارز، هرگونه تغییر در قیمت ارز به تغییر در قیمت لوله مانیسمان وارداتی منجر می‌شود. همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل، ضخامت و رده این لوله‌ها از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این لوله‌های وارداتی است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به ارائه اطلاعاتی پیرامون لوله مانیسمان وارداتی، کشورهای وارد کننده، ویژگی‌ها و مزایای و عوامل تاثیرگذار بر قیمت این لوله‌ها پرداختیم. لوله‌های مانیسمان وارداتی در ایران به طور معمول از کشورهای آلمان، چین و هند وارد شده و از نظر کیفیت در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. شرکت مهدفولاد در ایران به ارائه انواع لوله مانیسمان می‌پردازد و شما می‌توانید برای مشاهده قیمت این لوله‌ها به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید. سپس در صورت نیاز به خرید لوله مانیسمان وارداتی و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت

سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.