کاربردهای لوله مانیسمان رده ۲۰

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

کاربردهای لوله مانیسمان رده ۲۰

لوله مانیسمان رده 20 جز سبک‌ترین و پایین‌ترین رده‌های لوله مانیسمان در صنعت است. کاربردهای لوله مانیسمان رده 20 بر اساس ویژگی‌های آن مشخص می‌شود و به طور معمول نسبت به لوله‌های رده بالاتر در کاربردهایی با حساسیت کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی کاربردهای لوله مانیسمان رده 20 برای شما عزیزان بپردازیم. البته بهتر است پیش از آن کمی بیشتر با این لوله‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم!

شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله برای خرید یا مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان رده 20 از طریق صفحه این محصول در سایت مهدفولاد اقدام کنید!

آشنایی با لوله مانیسمان رده 20 و مشخصات آن

لوله‌های مانیسمان رده 20 لوله‌هایی با سطح یکپارچه و بدون درز هستند که به روش‌هایی خاص و بدون انجام هیچگونه جوشکاری تولید می‌شوند. لوله‌های رده 20 بدون‌درز در کارخانه‌های داخلی و خارجی بیشماری تولید می‌شوند و میزان تقاضا برای خرید این لوله‌ها در صنایع گوناگون بسیار زیاد است.

این لوله‌ها به طور معمول در طول 6 متر و با ضخامت بین 2.5 تا 12.7 میلی‌متر تولید می‌شوند. به همین دلیل وزن این لوله‌ها به میزان ضخامت آن‌ها وابسته است و این لوله‌ها می‌توانند وزنی بین 8 تا 1598.7 کیلوگرم داشته باشند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از مهم‌ترین کاربردهای این لوله‌های مانیسمان رده 20 آشنا کنیم!

بررسی مهم‌ترین کاربردهای لوله مانیسمان رده 20

بررسی مهم‌ترین کاربردهای لوله مانیسمان رده 20

همانطور که می‌دانید لوله‌های مانیسمان رده 20 نسبت به سایر رده‌های بالای لوله مانیسمان دارای ضخامت، مقاومت و استحکام کمتری هستند و به همین دلیل در کاربردهایی با حساسیت پایین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهم‌ترین کاربرد این لوله‌های بدون‌درز رده 20 را می‌توان در صنعت ساختمان‌سازی دانست. با توجه به اعلام نظام مهندسی پیرامون انجام لوله‌کشی ساختمان‌ها به صورت توکار، باید از لوله‌هایی با مقاومت بالا برای این کار استفاده کرد تا در صورت بروز حوادثی همچون زلزله یا نشست سازه، این لوله‌ها دچار شکستگی و آسیب نشوند.

علاوه بر این، از دیگر کاربردهای لوله مانیسمان رده 20 می‌توان به کاربرد در کارهای آتش‌نشانی و تولید کمپرسور اشاره کرد. البته در برخی موارد از این لوله‌ها در صنایعی همچون پتروشیمی، نفت و گاز نیز استفاده می‌شود. البته کاربرد این لوله‌ها بسته به میزان ضخامت و قطر می‌تواند متفاوت باشد.

از جمله مهم‌ترین کاربردهای لوله مانیسمان رده 20 به اختصار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صنعت هیدرولیک: ساخت جک‌های سبک
  • صنعت کشتی‌سازی: ساخت کشتی‌ها و نفت‌کش‌ها
  • صنعت آب و فاضلاب: انتقال آب و فاضلاب‌های زیرزمینی
  • صنعت پتروشیمی: استفاده در انتقال نفت و گاز در موارد با حساسیت کمتر
  • صنعت ساخت‌وساز: انجام لوله‌کشی‌های توکار و استفاده در ساخت خانه‌های ضد زلزله

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره کاربردهای لوله مانیسمان رده 20 پرداختیم و شما را با مهم‌ترین کاربردهای این لوله‌ها آشنا کردیم. اکنون می‌دانیم که لوله‌های بدون‌درز رده 20 با توجه به ویژگی‌هایی که دارند در صنایع ساختمان‌سازی، هیدرولیک، کشتی‌سازی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حال که با تمامی کاربردهای لوله مانیسمان رده 20 آشنا شدید، می‌توانید برای مشاهده قیمت لوله مانیسمان رده 20 و خرید این محصول به صفحه مربوط به آن در سایت مهدفولاد مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.