راهنمای خرید لوله مانیسمان

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

احتمالا اکنون که قصد مطالعه مقاله راهنمای خرید لوله مانیسمان را دارید، با این نوع لوله های بدون درز آشنایی دارید؛ اما اگر هم با این نوع لوله ها آشنایی کامل ندارید، اصلا نگران نباشید. لوله های مانیسمان یا بدون درز یکی از انواع لوله های پرکابرد در صنعت هستند که سطحی صاف و بدون شکاف و درز دارند و در ساخت آن ها از جوشکاری استفاده نشده است. ما در شرکت مهدفولاد به ارائه ی این نوع لوله ها در انواع مختلف می پردازیم. شما می توانید پس از مطالعه ی راهنمایی خرید لوله مانیسمان، به مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان تهران در سایت ما بپردازید. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین راهنمایی خرید لوله مانیسمان؛ چجوری لوله مانیسمان بخرم؟

اگر قصد خرید این محصول را دارید و در این مسیر به راهنمایی نیاز دارید، باید بدانید که محصولات این دسته از تنوع بالایی با توجه به کاربرد، ضخامت، رده، طول لوله، جنس بدنه و متراژ و ... برخوردار هستند و شما باید پیش از انتخاب لوله مانیسمان موردنیاز خود، به تمامی این موارد دقت کنید.

همچنین شما می توانید برای کسب راهنمایی های لازم با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان جهت خرید این محصول بهره مند شوید. از جمله نکات مورد توجه در هنگام خرید این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد لوله

پیش از خرید این محصول به این نکته توجه کنید که این لوله قرار است در چه کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد و کدام نوع از سیالات را انتقال دهد. اگر قصد استفاده از این لوله ها برای موارد صنعتی و پالایشگاه ها را دارید، بهتر است به سراغ لوله های مانیسمان رده بالا بروید، اما برای استفاده در ساختمان سازی و موارد این چنینی لوله مانیسمان رده پایین تر مناسب تر است.

ضخامت و طول لوله مانیسمان

بهتر است پیش از خرید لوله مانیسمان، به مشخصات و ویژگی های لوله همچون ضخامت، طول و قطر آن دقت کنید. زیرا این موضوع می تواند در کاربرد مناسب لوله تاثیرگذار باشد. همچنین در صورتی که بخواهید تا اتصالات لوله مانیسمان را خریداری کنید، باید از قطر و ضخامت دقیق آن اطلاع داشته باشید.

جنس بدنه

جنس بدنه و مواد اولیه استفاده شده در ساخت لوله مانیسمان بسیار مهم است و در هنگام دریافت راهنمای خرید لوله مانیسمان حتما باید به این نکته توجه کنید. به طور معمول این لوله ها از جنس فولاد ساخته می شوند و ضد زنگ می باشند. بهتر است لوله مانیسمان را از جایی خریداری کنید که از جنس و کیفیت محصولات تولیدی آن مطمئن باشید.

رده لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان در چندین رده ی مختلف در بازار وجود دارند که بر اساس این موضوع در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های رده 20 و رده 40 از پرکابردترین انواع این لوله ها هستند. انواع این لوله ها بر اساس رده به شرح زیر است:

  1. رده 10
  2. رده 20
  3. رده 30
  4. رده 60
  5. رده 80
  6. رده 120

قیمت در سایت مهدفولاد

اگر قصد خرید این نوع لوله را دارید و به دنبال مجموعه ای هستید تا علاوه بر راهنمای خرید لوله مانیسمان، محصول را با قیمت مناسب به شما ارائه دهد، ما در مجموعه مهدفولاد تمامی نیازهای شما را در اختیارتان قرار می دهیم و شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت لوله مانیسمان به صفحه ی مربوط به لوله مانیسمان در سایت ما مراجعه کنید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.