فروش لوله مانیسمان در اصفهان

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

فروش لوله مانیسمان در اصفهان

لوله مانیسمان که با عنوان لوله بدون درز نیز شناخته می‌شود، گونه‌ای از انواع آهن آلات است که از شمش‌های فولادی ساخته می‌شود. این دسته از لوله‌های بدون درز در صنایع گوناگون با اهداف لوله‌کشی در تأسیسات مختلف به کار می‌روند. در نوشتۀ امروز از سایت مهد فولاد قصد داریم به مطالبی پیرامون فروش لوله مانیسمان در اصفهان بپردازیم و شما را با ابعاد، رده‌ها و هر آنچه که پیش از تهیۀ این دسته از لوله‌ها لازم است مورد توجه قرار دهید، آشنا سازیم. اگر قصد دارید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان مورد نظر خود از طریق منوی سایت ما وارد بخش آهن آلات شده و سپس در دستۀ لوله‌ها، لوله مانیسمان را انتخاب کنید.

لوله مانیسمان چیست؟

پیش از آن‌که به فروش لوله مانیسمان در اصفهان بپردازیم، بهتر است کمی با این دسته از لوله‌ها آشنا شویم. برای تولید انواع لوله‌های فولادی از مواد و آلیاژهای گوناگونی استفاده می‌شود. لوله مانیسمان یا لوله بدون درز در میان سایر لوله‌های فولادی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا با روشی منحصربه‌فرد تولید شده و در ساخت این محصول از فرایند جوشکاری استفاده نمی‌شود. به همین دلیل، سطحی کاملاً یکپارچه و بدون کوچک‌ترین درز و سوراخی دارد.

این دسته از لوله‌ها به علت شیوۀ ساخت متفاوت و ویژۀ خود، به‌شدت در برابر رطوبت و سایر عوامل خارجی مقاوم بوده و از استحکام بالایی برخوردارند.

آشنایی با انواع لوله مانیسمان

براساس موارد گوناگونی می‌توان لوله های بدون درز را دسته‌بندی کرد؛ به عنوان مثال، می‌توان آن‌ها را طبق ضخامت یا قطری که دارند در طبقه‌بندی مخصوصی قرار داد. اصطلاحی که برای دسته‌بندی این نوع از لوله‌ها به کار می‌رود، رده نام دارد. منظور از رده، ضخامت دیوارۀ لوله مانیسمان است. بیایید در ادامۀ مطلب فروش لوله مانیسمان در اصفهان با انواع رده‌های این لوله‌های فولادی در کارخانه فولاد اصفهان آشنا شویم:

  1. لوله بدون درز رده 20

ضخامت لوله‌های رده 20 در مقایسه با قطر آن‌ها کمتر بوده و در ابعاد گوناگونی از 1 تا 16 اینچ ساخته می‌شوند. این لوله‌ها نقش بسیار مهمی در اتصالات ساختمانی ایفا می‌کنند، و در صورت وقوع زلزله یا تخریب مکان، دچار خرابی و آسیب‌دیدگی نمی‌شوند.

فروش لوله مانیسمان در اصفهان

  1. لوله مانیسمان رده 40

این دسته از لوله‌های بدون درز قطری مشابه لوله مانیسمان رده 80 دارند اما ضخامت آن‌ها متغیر است. کاربرد غالب این رده از لوله‌ها در تجهیزات آتش‌نشانی است؛ زیرا از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. ناگفته نماند که در صنایع غذایی و دارویی نیز معمولاً از این دسته استفاده می‌شود.

  1. لوله بدون درز رده 80

ضخامت این رده از لوله‌ها چیزی بین 3.7 تا 21.4 میلی‌متر است و در نیروگاه‌های حرارتی و همچنین صنایع دارویی آن‌ها را به کار می‌گیرند. از نظر ابعاد، جزء متنوع‌ترین لوله‌های فولادی به شمار می‌روند، و این موضوع به‌ویژه هنگام فروش لوله مانیسمان در اصفهان بسیار مورد توجه است.

  1. لوله مانیسمان رده 120

این لوله‌ها از طیف متفاوتی از ابعاد برخوردار بوده و متناسب با آن در ضخامت مورد نظر ساخته می‌شوند. وزن این دسته از لوله‌های بدون درز گاهی به 700 کیلوگرم نیز می‌رسد! لوله‌های مانیسمان رده 120 در برابر عوامل خارجی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند فشار حرارتی بسیار زیادی را تحمل کنند؛ به همین دلیل در صنایع پتروشیمی به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  1. لوله بدون درز رده 160

قطر این دسته از لوله‌ها مشابه لوله‌های رده 40 و 80 است، اما ضخامت متغیری دارند. در مواردی مانند انتقال نفت و گاز در صنایع پتروشیمی بسیار کارآمد و مورد استفاده هستند.

فروش لوله مانیسمان در اصفهان

در نوشتۀ امروز از وب‌سایت مهد فولاد به مقولۀ فروش لوله مانیسمان در اصفهان پرداختیم و شما را با اطلاعاتی آشنا ساختیم که لازم است پیش از اقدام به خرید لوله بدون درز در نظر داشته باشید. از آن‌جایی که لوله مانیسمان از رده‌ها، ابعاد و کاربردهای گوناگونی برخوردار است، نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد. به همین دلیل، شما می‌توانید از طریق منوی سایت ما وارد دستۀ آهن آلات شده و پس از ورود به بخش لوله‌ها، از قیمت لوله مانیسمان مورد نظر خود اطلاع یابید و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.