آشنایی با لوله مانیسمان 4 اینچ

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

لوله مانیسمان 4 اینچ

امروزه کاربرد گسترده و چشمگیر لوله مانیسمان 4 اینچ در صنایع گوناگون را نمی‌توان نادیده گرفت. در ساختار این دسته از لوله‌ها درزی وجود ندارد و به همین دلیل از کاربرد زیادی در صنایع حساس برخوردار است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نام لوله مانیسمان از نام مخترع آن که مهندسی آلمانی بوده گرفته شده است. در نوشتۀ امروز از وب‌سایت مهد فولاد قصد داریم به آشنایی با لوله مانیسمان 4 اینچ بپردازیم و شما را با قیمت این دسته از لوله‌های فولادی و ویژگی‌های آن آشنا سازیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد خرید لوله مانیسمان مورد نظر خود را دارید می‌توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید.

کاربرد لوله مانیسمان 4 اینچ

این دسته از لوله‌های بدون درز در مواردی مانند خطوط انتقال نفت و گاز، سیلندرهای هیدرولیک، خطوط فشار قوی و... به کار گرفته می‌شوند. همچنین می‌توان از لوله های مانیسمان در ابعاد گوناگون در صنایعی مانند نفت و گاز و حفاری نیز بهره گرفت. لوله مانیسمان از مقاومت بالایی برخوردار بوده و بسیار مستحکم است؛ به همین دلیل برای انتقال سیالات و جریانات پرفشار بسیار سودمند است.

قیمت لوله مانیسمان 4 اینچ

قیمت لوله مانیسمان با توجه به شرایط گوناگون بسیار متغیر است. برخی از این عوامل قابل پیش‌بینی هستند، اما بخش عمده‌ای از آن‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد؛ مانند تورم‌هایی که به‌‌صورت ناگهانی در طیف‌های زمانی گوناگون ایجاد می‌شوند. به همین دلیل است که می‌گوییم قیمت لوله مانیسمان 4 اینچ را به‌صورت روزانه مورد بررسی قرار دهید.

لوله های مانیسمان 8 اینچ و بالاتر به دلیل سبک‌تر بودنشان، قیمت کمتری نسبت به سایر لوله‌های مانیسمان دارند و معمولاً در صنایع غذایی و دارویی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دیگر عواملی که بر قیمت لوله مانیسمان تأثیرگذار هستند می‌توان به قیمت ارز خارجی و مواد خام، تورم جهانی، نسبت عرضه و تقاضا، و قیمت نفت اشاره کرد.

ویژگی‌های لوله مانیسمان 4 اینچ

لوله مانیسمان 4 اینچ

این دسته از لوله های بدون درز که در صنعت‌های گوناگونی مورد توجه قرار می‌گیرند، عموماً بدون درز بوده و هیچ خط جوش یا سوراخی روی آن‌ها به چشم نمی‌خورد. ابعاد رایج تولیدی این دسته از لوله‌ها 24 اینچ بوده که براساس نوع کاربرد آن تا 42 اینچ نیز قابل افزایش و تغییر است.

از دیگر ویژگی‌های لوله مانیسمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا دربرابر فرسایش و خوردگی
  • برخورداری از دوام و استحکام مناسب
  • امکان استفاده در مصارف گوناگون
  • ساخته‌شده در شرایط سخت (محیط‌های مرطوب یا بسیار گرم و سرد)

مزایای استفاده از لوله مانیسمان 4 اینچ

از مهم‌ترین مزایای این دسته از لوله‌های بدون درز می‌توان به استحکام و مقاومت بالای آن‌ها در شرایط محیطی سخت اشاره کرد. همین مورد، این لوله‌ها را به گزینۀ سودمندی برای استفاده در فشارهای عملیاتی بالا تبدیل می‌کند.

همچنین لوله مانیسمان 4 اینچ می‌تواند آشفتگی و از هم گسیختگی سیالات را به حداقل میزان ممکن برساند؛ که به همین دلیل، در صنایع گوناگونی مانند پتروشیمی، خطوط انتقال نفت و گاز، و صنایع پالایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلام پایانی

در نوشتۀ امروز از وب‌سایت مهد فولاد به معرفی لوله مانیسمان 4 اینچ پرداختیم و شما را با قیمت و ویژگی‌های متفاوت آن آشنا ساختیم. همان‌طور که گفتیم، این دسته از لوله‌ها بدون درز هستند و می‌توانند در مقایسه با نوع درزدار آن فشار بیشتری را متحمل شوند و هزینۀ کمتری را نیز در پی داشته باشند. هرگونه اطلاعاتی که دربارۀ این دسته از لوله‌ها نیاز داشته باشید، در این صفحه موجود است، کافی است باری دیگر با دقت مطلب امروز ما را مطالعه نمایید.

شما همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت ما از قیمت لوله مانیسمان مورد نیاز خود اطلاع یافته و پس از آن اقدام به خرید اینترنتی منحصربه‌فرد خود نمایید.

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.