همه چیز در مورد ورق گالوانیزه سقفی

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

همه چیز در مورد ورق گالوانیزه سقفی

ورق گالوانیزه سقفی بهترین ورق فولادی برای سقف خانه‌ها و ویلاها است. ویژگی‌های بی‌نظیر این ورق‌ها سبب شده است تا از آن‌ها در سقف‌های فولادی استفاده شود. ما در این مقاله قصد داریم تا همه چیز در مورد ورق گالوانیزه سقفی را با شما به اشتراک بگذاریم. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله برای مشاهده قیمت ورق گالوانیزه 6 متری و خرید این محصول به صفحه مربوط به این محصول از طریق منوی سایت مهدفولاد مراجعه کنید و سپس در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا راهنمایی جهت خرید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

ورق گالوانیزه سقفی؛ بهترین متریال برای اجرای سقف فولادی

امروزه استفاده از ورق‌های فولادی و شیروانی در سقف خانه‌ها و ویلاها بیش از پیش رایج شده است. به همین دلیل انتخاب بهترین متریال برای این سقف‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سقف‌های فولادی همواره در معرض رطوبت، بارش برف و باران، گرما و شرایط آب و هوایی متفاوت قرار می‌گیرند، به همین دلیل باید برای ساخت این سقف‌ها به سراغ متریالی رفت که از بالاترین میزان مقاومت در برابر شرایط مختلف برخوردار باشد.

ورق‌های گالوانیزه دارای لایه‌ای از فلز روی Zn بر روی سطح خود هستند. این لایه که در طی فرآیند گالوانیزاسیون بر روی ورق ساخته می‌شود سبب ایجاد مقاومت بالا در برابر رطوبت، زنگ‌زدگی و شرایط آب و هوایی نامناسب می‌شود. با توجه این مزایا می‌توان گفت که ورق گالوانیزه سقفی بهترین متریال برای ساخت و اجرای سقف‌های شیروانی و فولادی است.

نحوه اجرا و نصب ورق گالوانیزه سقفی

پس از انتخاب ورق گالوانیزه سقفی، نوبت به نصب و اجرای آن بر روی سقف می‌رسد. اولین نکته‌ای که باید در هنگام نصب سقف گالوانیزه به آن دقت کنید، زیرساخت مناسب برای سقف است. زیرسازی سقف شیروانی گالوانیزه می‌تواند به وسیله چوب، پروفیل، شاه‌تیر، خرپا و ... انجام شود. همچنین وجود لایه‌ای از پشم شیشه در این بخش می‌تواند سبب ایجاد عایق حرارتی در سقف شود.

پس از آن شما می‌توانید با داشتن ورق گالوانیزه سقفی باکیفیت در ابعاد و ضخامت موردنظر به اجرای ورق گالوانیزه بر روی سقف خانه خود بپردازید.

نحوه اجرا و نصب ورق گالوانیزه سقفی

مزایای استفاده از ورق گالوانیزه سقفی

استفاده از سقف گالوانیزه باکیفیت برای اجرای سقف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ورق گالوانیزه دارای مزایای بیشماری است و همین موضوع سبب استفاده و کاربرد زیاد این محصول در اجرای سقف‌های فولادی شده است.

از جمله مهم‌ترین مزایای ورق گالوانیزه سقفی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. این ورق‌ها دارای تحمل وزن بالایی هستند.
  2. ورق گالوانیزه از مقاومت بالایی در برابر آتش‌سوزی و زلزله برخوردار است.
  3. این ورق‌ها وزن نسبتا کمی دارند و به همین دلیل عملیات نصب و اجرای آن‌ها به راحتی و با سرعت بالا انجام می‌شود.
  4. این ورق‌ها دارای مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت هستند.
  5. قیمت ورق گالوانیزه سقفی نسبت به مزایای آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  6. این ورق‌ها با توجه به ویژگی‌های گفته شده از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت مهدفولاد به ارائه اطلاعاتی درباره ورق گالوانیزه سقفی، بهترین متریال برای اجرای سقف فولادی، نحوه اجرای این سقف‌ها و مزایای ورق گالوانیزه سقفی پرداختیم و شما را با این محصول فولادی پرکاربرد آشنا کردیم. در صورتی که قصد خرید ورق گالوانیزه در انواع مختلف را دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه این محصول در سایت ما به انتخاب ورق گالوانیزه موردنیاز خود پرداخته و سپس برای اطلاع از قیمت و خرید آن با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت