راهنمای خرید ورق گالوانیزه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید ورق گالوانیزه

افراد بسیاری به دنبال خرید ورق های فولادی هستند و به همین دلیل برخورداری از یک راهنمای خرید ورق گالوانیزه می تواند برای این افراد بسیار کارآمد و مناسب باشد. به همین دلیل ما در این مقاله به ارائه ی راهکارهایی جهت خرید مطمئن ورق گالوانیزه و نیز نکاتی که پیش از خرید این محصول باید بدانید، پرداخته ایم. شما می توانید پس از مطالعه این مقاله برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه به صفحه این محصول در سایت ما مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید ورق گالوانیزه یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید.

نکاتی که پیش از خرید ورق گالوانیزه باید بدانید!

اگر قصد خرید این نوع ورق ها را دارید، باید پیش از هر چیز از یک راهنمای خرید ورق گالوانیزه بهره مند شوید. شما باید بدانید که این محصولات از تنوع زیادی در نوع، ضخامت، جنس، ابعاد و کاربرد بهره مند می باشند و شما باید پیش از خرید به تمامی این موارد دقت کنید تا ورق گالوانیزه ای مناسب با کاربرد موردنظر خود تهیه کنید.

علاوه بر این کارخانه ی تولید کننده ی این ورق ها نیز یکی از مسائلی است که باید به آن توجه کنید؛ زیرا این موضوع می تواند در کیفیت ورق تولیدی و نیز قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد.

تشخیص کارخانه ی تولید کننده ی ورق گالوانیزه در برخی موارد از روی ظاهر ورق امکان پذیر است. نوعی طرح به نام گل گالوانیزه یا اسپنگل بر روی ورق های گالوانیزه وجود دارد که به دلیل وجود ناخالصی هایی در مواد مذاب در زمان شکل گیری کریستال ایجاد می شود. این گل های گالوانیزه در برخی موارد با توجه به نوع کارخانه تولید کننده متفاوت است.

به طور مثال ورق های گالوانیزه تولید شده در شرکت هفت الماس دارای طرح های گل بزرگ و ورق های کارخانه های شهرکرد و کاشان دارای طرح های ریز و ظریف می باشند. همچنین ورق های وارداتی طرح های بسیار ریزتری دارند که به سختی بر روی سطح ورق دیده می شوند.

راهنمایی برای خرید ورق گالوانیزه

فاکتورهای مهم راهنمای خرید ورق گالوانیزه

اکنون که برخی نکات مهم راهنمای خرید ورق گالوانیزه را برای شما برشمردیم، وقت آن است تا برخی فاکتورهای مهم در هنگام خرید را با یکدیگر مورد مطالعه قرار دهیم و در هنگام خرید به آن ها توجه کنیم.

  1. میزان پوشش ورق روی

ورق های گالوانیزه ی تولید شده در کارخانه های ایرانی میزان پوششی بین 80 تا 150 میکرون دارند؛ در حالی که ورق های وارداتی از کشورهایی همچون چین پوششی بین 160 تا 275 میکرون را دارا می باشند. ورق های تولید شده توسط کارخانه های فولاد مبارکه و کاشان در ایران از بالاترین میزان پوشش روی برخوردار می باشند.

  1. کاربرد ورق

ورق های گالوانیزه در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از این کاربردها نیازمند ورق گالوانیزه ای با یک مشخصات خاص است. به طور مثال در برخی موارد ورق گالوانیزه در برابر رطوبت بالا قرار می گیرد و به همین دلیل نیاز به مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی دارد.

  1. شکل ظاهری ورق

یکی از نکاتی مهم راهنمای خرید ورق گالوانیزه، توجه به شکل و ظاهر ورق می باشد. سطح ورق گالوانیزه باید صاف و صیقلی باشد. همچنین هر چه اسپنگل های ایجاد شده بر روی سطح ورق گالوانیزه کوچک تر باشد، ورق تولید شده از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

خرید ورق گالوانیزه

ما در این مقاله به ارائه ی راهنمای خرید ورق گالوانیزه برای شما عزیزان پرداختیم و بررسی کردیم که در هنگام خرید ورق گالوانیزه باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. شما اکنون و پس از مطالعه این مقاله می توانید با مراجعه به صفحه ی محصول ورق گالوانیزه در سایت ما به مشاهده لیست قیمت ورق گالوانیزه بپردازید و پس از آن برای خرید این محصول یا کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از مشاوره رایگان جهت خرید، با کارشناسان ما در مهدفولاد تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت