7 کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

اگر قصد خرید ورق گالوانیزه را دارید، احتمالا با سردرگمی در هنگام خرید مواجه خواهید شد؛ زیرا کارخانه های زیادی در ایران به تولید و ارائه ی ورق گالوانیزه می پردازند و تشخیص بهترین آن ها شاید کمی سخت باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران بپردازیم. شما می توانید پس از مطالعه این مقاله، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کیفیت و قیمت ورق گالوانیزه در این کارخانه ها با کارشناسان ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید.

کارخانه هفت الماس؛ کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران

شرکت هفت الماس یکی از کارخانه های معروف و شناخته شده ی ایرانی در زمینه ی تولید ورق گالوانیزه می باشد که در سال 1375 و با هدف تولید انواع ورق فولادی تاسیس شد. در سال های اخیر میزان بهره برداری خط تولید این کارخانه به بیش از 100000 تن رسیده است. 15 درصد از نیاز بازار داخلی فولاد در ایران توسط این شرکت تامین می شود و همین موضوع نشان دهنده ی میزان کیفیت بالای محصولات تولید کارخانه هفت الماس است.

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

این کارخانه در شهر کاشان و در سال 1374 شروع به فعالیت کرد و پس از سه سال توانست خط تولید ورق فولادی خود را به بهره برداری برساند. ورق های گالوانیزه این کارخانه به روش غوطه وری گرم تولید شده و کاربرد آن ها در صنایعی همچون تولید لوازم خانگی، خودروسازی، پرس کاری و ... می باشد.

کارخانه فولاد شهریار تبریز

دیگر کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران، شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز می باشد. این شرکت در سال 91 ذز شهرک صنعتی آخولا تاسیس شد و اکنون به تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه وری گرم می پردازد. خط تولید این مجموعه به صورت تمام اتوماتیک است.

کارخانه روی اندود کاوه

این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده ورق های فولادی در ایران است که در سال 1346 تاسیس گردیده است. تولید ورق گالوانیزه در این کارخانه از سال 1374 شروع شده و این شرکت اکنون به عنوان یکی از متخصصان تولید ورق گالوانیزه در ایران شناخته می شود.

کارخانه تاراز

این کارخانه به عنوان دیگر کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران شناخته می شود که در سال 1387 تاسیس گردیده است. بهره برداری این شرکت در سال 1395 انجام شد. این کارخانه توانایی تولید ورق گالوانیزه تا ظرفیت 260 هزار تن در سال را دارید.

کارخانه شهرکرد

این کارخانه یکی دیگر از تولید کنندگان ورق گالوانیزه در ایران است که این محصول را با کیفیتی مطلوب و مناسب تولید کرده و در بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

کارخانه فولاد دشتستان

این کارخانه در 70 کیلومتری تهران و در شهرک صنعتی زاویه قرار دارد و از شروع سال 1400 به تولید ورق گالوانیزه با ظرفیت 384 هزار تن در سال پرداخته است.

خرید ورق گالوانیزه از کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران

ما در شرکت مهدفولاد به ارائه ی ورق گالوانیزه با کیفیت عالی و نازل ترین قیمت می پردازیم و شما می توانید در صورت تمایل به خرید ورق گالوانیزه از هر یک از این کارخانه ها، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و راهنمایی جهت خرید این محصول بهره مند شوید. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه ی این محصول در سایت ما به مشاهده ی قیمت ورق گالوانیزه تولید 7 کارخانه ی عنوان شده در این مطلب بپردازید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت