فروش عمده ورق گالوانیزه

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

فروش عمده ورق گالوانیزه

با توجه به کاربرد بسیار زیاد ورق گالوانیزه در صنعت، صاحبان صنایع به طور معمول به دنبال مراکز فروش عمده ورق گالوانیزه هستند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از برترین مراکز فروش عمده ورق گالوانیزه معرفی کنیم تا بتوانید خرید ورق گالوانیزه خود را به صورت عمده از این شرکت انجام دهید. پس اگر قصد خرید ورق گالوانیزه را دارید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید!

آشنایی با ورق گالونیزه و کاربردهای آن

ورق گالوانیزه نوعی ورق فولادی است که به وسیله لایه‌ای از جنس فلز روی پوشانده شده است. این ورق به دو روش نورد گرم و سرد تولید می‌شود؛ اما میزان تولید نورد سرد آن در کشور بیشتر است. لایه نازکی که از جنس فلز روی (Zn) بر روی ورق فولادی قرار می‌گیرد سبب می‌شود تا مقاومت این ورق در برابر عوامل محیطی، خوردگی، زنگ‌زدگی و اکسیداسیون کاهش یابد.

عمر مفید این ورق‌ها نزدیک به 50 سال است و این موضوع سبب کاربرد گسترده این ورق‌ها در صنایع گوناگون شده است. این ورق‌ها به راحتی فرم‌دهی و شکل‌دهی می‌شوند و قابلیت انعطاف‌پذیری مناسبی دارند. همچنین سطح براق، یکدست و یکنواخت این ورق‌ها از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها است.

فروش عمده ورق گالوانیزه

از آنجایی که ورق‌های گالوانیزه کاربرد بسیار زیاد و گسترده‌ای دارند، بسیاری از صاحبان صنایع به دنبال خرید عمده این محصولات و استفاده به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف هستند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای ورق گالوانیزه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ساخت و تولید مخازن بزرگ و تانکرهای آب
  2. صنعت تولید لوازم آشپزخانه
  3. ساخت انواع لوله و پروفیل
  4. ساخت سقف سوله‌ها، وزشگاه‌ها و سالن‌های بزرگ
  5. ساخت و تولید تابلوهای برق شهری و صنعتی

با توجه به کاربردهای گفته شده، تمامی این صنایع به دنبال مراکز فروش عمده ورق گالوانیزه هستند. یه همین دلیل ما در ادامه شما را با یکی از بهترین مراکز فروش این محصولات فولادی آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین مرکز فروش عمده ورق گالوانیزه

مهدفولاد؛ بهترین مرکز فروش عمده ورق گالوانیزه

شرکت مهدفولاد یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه فولاد است که از سال 1383 در حال فعالیت در این حوزه است. این مجموعه با حدود 20 سال فعالیت در حوزه بازرگانی فولاد همواره به ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان خود پرداخته است.

مجموعه مهدفولاد یکی از برترین ارائه دهندگان ورق گالوانیزه در ایران است و به عنوان بهترین مرکز فروش عمده ورق گالوانیزه در ایران، نیاز بسیاری از صنایع به این ورق‌های فولادی را برطرف می‌کند.

شرکت مهدفولاد به ارائه انواع ورق گالوانیزه تولید شده در کارخانجات چهارمحال بختیاری، شهریار تبریز، روی‌ اندود کاوه، فولاد دشتستان، تاراز شهرکرد، فولاد امیرکبیر کاشان و هفت الماس قزوین می‌پردازد. این شرکت محصولات ورق فولادی خود را با نازل‌ترین قیمت موجود در بازار و با ارائه فاکتور رسمی ارائه می‌کند. همچنین تمامی محصولات ارائه شده در این شرکت از بالاترین استانداردهای کیفی برخوردار هستند.

پس در صورتی که قصد خرید از یک مرکز فروش عمده ورق گالوانیزه را دارید، ما به شما خرید از مجموعه مهدفولاد را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید از آن، با کارشناسان تخصصی مهدفولاد در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان جهت خرید ورق گالوانیزه بهره‌مند شوید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز ورق گالوانیزه

مشاهده قیمت