لوله مانیسمان اهواز

نویسنده:

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز یکی از برترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های مانیسمان موجود در بازار است که در رده‌های مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسد. تولیدکننده این لوله در شهر اهواز، کارخانه گروه ملی صنعتی ایران است که به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان لوله مانیسمان در ایران شناخته می‌شود. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله و آشنایی کامل با لوله مانیسمان اهواز برای مشاهده قیمت این محصول به صفحه مربوط به آن در سایت مهدفولاد مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای کسب راهنمایی جهت خرید این محصول با کارشناسان تخصصی ما در این مجموعه تماس بگیرید. اما پیش از آن بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید!

آشنایی با لوله مانیسمان اهواز

لوله‌های مانیسمان یا بدون‌درز به نوعی از لوله‌های صنعتی گفته می‌شود که از خالی کردن درون یک شمش استوانه‌ای ساخته می‌شوند و در فرآیند تولید آن‌ها از هیچگونه جوشکاری استفاده نمی‌شود. این لوله‌ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد دارند و می‌توانند دما و فشار بسیار بالایی را تحمل کنند.

لوله مانیسمان اهواز یکی از انواع تولیدات داخلی این لوله‌ها است که به وسیله آلیاژ کربن استیل (Carbon Steel) تولید می‌شود. لوله‌های بدون‌درز تولید شده در اهواز جز برترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های مانیسمان در ایران هستند و به همین دلیل همواره برای استفاده در صنایع مختلف عرضه می‌شوند.

در ساخت این لوله‌ها از برترین استانداردهای روزجهانی یعنی استانداردهای ASTM A106، API 5L و ASTM A53 استفاده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کارخانه تولیدکننده این لوله‌ها آشنا کنیم.

معرفی کارخانه تولیدکننده لوله مانیسمان اهواز

معرفی کارخانه تولیدکننده لوله مانیسمان اهواز

گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از برترین کارخانجات تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران است که از سال 1351 در حال فعالیت در شهر اهواز است. ظرفیت سالانه تولید لوله در این کارخانه در حدود 90 هزار تن است و به همین دلیل به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته می شود.

لوله‌های مانیسمان تولید شده در اهواز از تکنولوژی Push Bench بهره می‌برند و می‌توان این لوله‌ها را در قطرهای 0.5 تا 6 اینچ تولید کرد. استانداردهای به کار رفته در تولید لوله مانیسمان اهواز شامل استانداردهای ASTM، API 5L، IPS، DIN و ISIR است.

لوله‌های مانیسمان تولید شده در کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران دارای ویژگی‌هایی از جمله تحمل فشار بالا و تحمل درجه حرارت تا 350 درجه سانتی‌گراد هستند. علاوه بر آن، این لوله‌ها دارای روکشی مشکی رنگ هستند که به افزایش مقاومت لوله در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی کمک می‌کند. همین موضوعات سبب شده تا لوله مانیسمان اهواز جز باکیفیت‌ترین لوله‌های مانیسمان در ایران و خاورمیانه شناخته شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله با لوله مانیسمان اهواز و ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف آن آشنا شدیم. اکنون می‌دانیم که این لوله به دلیل کیفیت بالا جز پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین لوله‌های مانیسمان موجود در ایران است. ما در مجموعه مهدفولاد به ارائه لوله مانیسمان تولیدی اهواز با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت می‌پردازیم و شما می‌توانید برای مشاهده قیمت لوله مانیسمان رده 40، 20 و ... به صفحه مربوط به این محصول در سایت ما مراجعه کنید و به خرید لوله بدون‌درز اهواز بپردازید.

محصولات مرتبط:

قیمت روز لوله مانیسمان

مشاهده قیمت
سوالات متداول

چه عواملی بر قیمت لوله اثر گذار است؟

عواملی مانند ضخامت، ابعاد، ورن و جنس از مهم‌ترین موارد اثر گذار بر قیمت لوله هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مهد فولاد از به‌روزترین قیمت لوله اطلاع پیدا کنید.

چطور از کیفیت لوله‌ای که می‌خواهم بخرم، اطمینان پیدا کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن مشخصات فنی و گواهی محصول یا مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره مهدفولاد از کیفیت لوله مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می‌توان از وزن لوله مورد نیاز خود مطلع شد؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد و استفاده از جدول محاسبه وزن، از حجم و وزن لوله مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.